×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
«ساروی» به دیدار رده‌بندی وزن ۹۷ کیلوگرم رفت

به گزارش ایرنا، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جام‌جهانی انفرادی از ظهر امروز (یکشنبه) در شهر بلگراد کشور صربستان در حال برگزاری است.
بر این اساس در دیدار نیمه‌نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی محمدهادی ساروی مقابل موسی اولویف دارنده طلای قهرمانی جهان و یکی از فرنگی‌کاران مطرح سال‌های اخیر جهان قرار گرفت که در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب اولویف روس شد تا دوشنبه شب برای کسب مدال برنز مقابل حریف خود قرار گیرد.
ساروی امروز  پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل هاردییپ از هند با نتیجه ۹ بر یک  پیروز شد وی در کشتی بعد نیز با نتیجه ۲ بر یک از سد نیکولاز کاخلاشویلی از ایتالیا گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
داوران در این دوره از مسابقات قضاوت‌های بحث برانگیزی داشتند به طوری که قضاوت جانب‌دارانه آنان برای فرنگی کاران روس کاملا مشهود است.
در مبارزه ساروی با اولویف روس در حالی که کشتی تقریبا برابر دنبال می‌شد و حتی اولویف با دستان بسته‌تری مبارزه میکرد داور ‌پوئن اخطار را به حریف روس داد تا در ادامه کار برای ساروی مشکل شود.
در مبارزه مرحله نیمه نهایی وزن ۸۷ کیلوگرم بین حسین نوری با داوید چاکوتادزه دارنده طلای المپیک از روسیه در حالی که حسین نوری فعالیت بیشتری داشت و با کشتی تدافعی حریف نامدار روسی مواجه شد داوران پوئن اخطار را به چاکوتادزه دادند و در ادامه کار برای نوری سخت شد.
حتی محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که رقابت‌ها را از تهران دنبال می‌کند ضمن تحسین شاگردش از قضاوت داوران انتقاد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.