مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی با حدود نیمی از جمعیت کشور تعامل دارد و با این جمعیت گسترده نیازمند نظام ارتباطی فرهنگی و اجتماعی توسعه یافته است.
به گزارش ایلنا، علی جهانی با بیان مطلب فوق افزود: مشتری مداری، مخاطب محوری، اعتلای فرهنگ سازمانی و تقویت سرمایه اجتماعی سازمان مسیر کار آمدی، توسعه سازمانی، ارتقای کیفی خدمات و رضایتمندی شرکای اجتماعی را فراهم میکند و مسیر تولید محتوا و تولید محصولات فرهنگی و رسانهای باید با این نگاه دیده شود.
وی افزود: سازمان پویا، پایدار و سر آمد نیازمند بهرهگیری از دستاوردهای علمی و وسایل نوین ارتباطی و فرهنگی است.
جهانی به اهمیت فعال سازی تلویزیون تعاملی در سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و افزود: باید در تعیین محورها و سرفصلهای تولید برنامههای تلویزیونی بین نوع رسانه، نوع پیام، نوع مخاطب و تولید محتوا رابطه ایجاد کرد و در برنامه ریزی، مدیریت و هدایت برنامههای تلویزیونی تعاملی به آنها توجه کرد.
وی شرکت علمی فرهنگی را با قابلیت و ظرفیتهای مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: شرکت علمی فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی میتواند مجری تولیدات و محصولات فرهنگی اجتماعی و ارتباطی سازمان باشد و به نیازهای خبری، رسانهای فرهنگی و اجتماعی سازمان پاسخ گوید.
جهانی با اشاره به طبقه بندی مخاطبان و لزوم توجه به شرکای اجتماعی و نیازهای آنان گفت: سازمان تأمین اجتماعی با مخاطبین متنوع و گوناگون و طیفهای مختلف کارگری و بازنشستگی و کارفرمایی مواجه بوده و باید مخاطب شناسی، مخاطب محوری؛ مخاطب سنجی و مخاطب گرایی را اساس تولیدات فرهنگی و اجتماعی و ارتباطی خود کند.
وی به مجموعهای عظیم از مراکز خدمت رسان و ارائه خدمات بیمهای و درمانی به بیمه شدگان، مستمری بگیران، کارفرمایان و کارآفرینان اشاره و عنوان کرد: اهدا بستههای فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ بیمهای با استقبال و رضایت بالایی در حوزههای کارفرمایی، بازنشستگی و کارگری مواجه بوده است.
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی به طرح ۳۰۷۰ در ارائه خدمات غیرحضوری در سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: این طرح کاهش مراجعات حضوری مردم را در سراسر کشور به شعب و کارگزاریهای تأمین اجتماعی به همراه داشته که علاوه بر تسهیل خدمت سبب کاهش اتلاف وقت میشود.
وی با بیان اینکه از تمام ظرفیتها باید در جهت تحقق اهداف و توسعه سرویسهای الکترونیکی برای سازمان تأمین اجتماعی و بیمه شدگان استفاده کرد، اعلام داشت: تخصص در مدیریت تبلیغات و ارتباطات، همواره تخصصی ارزشمند بوده و زمینههای شغلی گسترده و متنوعی را برای این حوزه ایجاد میکند و باعث کاهش هزینه در طولانی مدت میشود.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=90579