×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳

دکتر مشعلچی در آیین رونمایی از طرح های جدید بیمه رازی، صیانت از حقوق بیمه گذاران را ماموریت اصلی نهاد ناظر صنعت بیمه دانست.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعلچی در این مراسم گفت: رمز اعتماد مردم به صنعت بیمه، ارائه خدمات آسان به ویژه در بخش پرداخت خسارت است.
وی افزود: مدیران راهبردی شرکت های بیمه باید میان خواسته های نهاد ناظر که افزایش رضایت ذینفعان صنعت بیمه است و سودآوری برای سهامداران توازن برقرار کنند.
قائم مقام بیمه مرکزی با اشاره به اینکه صیانت از حقوق بیمه گزاران از اولویت های نهاد ناظر است گفت: شرکت های بیمه باید نگاه ارزشی و انسانی به بیمه گزاران داشته باشند و با ارائه محصولات با کیفیت و نوین و خدمات آسان مشتری مداری را ترویج دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از طراحی بیمه نامه های نوین در حوزه عمر و سرمایه گذاری افزود: باید تلاش کنیم شناخت مردم از مزایای بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیشتر شود و با ساده سازی اصطلاحات این بیمه نامه متقاضیان بتوانند راحت تر برای خرید این بیمه نامه اقدام کنند و از حقوق خود مطلع شوند.
دکتر مشعلچی یکی از راه های موفقیت فروش طرح های جدید بیمه ای را رضایت کارکنان و شبکه فروش شرکت دانست و گفت: اگر کارکنان و شبکه فروش نسبت به شرکت خود وابستگی و حمایت مدیران ارشد خود را داشته باشند با دل و جان برای شرکت فعالیت می‌کنند در نتیجه می توان انتظار داشت آن پروژه با موفقیت انجام شود.
در این مراسم حجتی مدیرعامل بیمه رازی نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت پرداخت و گفت:در ماه‌های اخیر سطح بهره وری شعب رشد قابل توجهی داشته و امید است تا انتهای سال این مهم ادامه یابد و این در حالی است که میزان ثبت شکایت در سامانه بیمه مرکزی از بیمه رازی از ۳۷ تماس در یک روز به یک شکایت کاهش یافته است.
مدیرعامل بیمه رازی با معرفی سه طرح جدید بیمه ای خود گفت: از طریق سامانه فروش برخط بیمه (رازیتِک) و طرح عمر و سرمایه گذاری زیگورات (مسکن متری)رونمایی از این پس شبکه فروش بیمه رازی فارغ از زمان و مکان امکان صدور بیمه‌های عمر و پس انداز را خواهند داشت و در آینده نزدیک دیگر بیمه نامه‌ها همچون بیمه نامه اتومبیل، درمان، حوادث و آتش سوزی در این سامانه تنها با چند کلیک صادر خواهد شد.
حجتی افزود:بیمه نامه همای رازی طرح مشترک بانک مهر و بیمه رازی است که تلفیق محصولات بانکی و بیمه ای است، در این مدت کوتاه با تلاش شبکه فروش ۳۰۰ میلیارد تومان فروش داشته که اتفاق بزرگی است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.