به گزارش خبرنگار مهر، یکی از مهمترین مشکلات خریداران لوازم خانگی، استفاده از خدمات پس از فروش معتبر و مناسب است. نکته جالب توجه اینجاست که با وجود اینکه بیش از دو سال و نیم از ممنوعیت واردات لوازم خانگی به کشور میگذرد، عموم مردم از این مسئله بیاطلاع هستند؛ چرا که برندهای خارجی هنوز هم با استفاده از حربه قاچاق در بازار عرضه میشوند. اما محصولی که در داخل کشور فاقد نمایندگی فعال است، طبیعتاً خدمات پس از فروشی هم ندارد و به عبارت دیگر تلاش خریدار برای استفاده از خدمات گارانتی به جایی نمیرسد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=53646