×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳
سایر پنل‌های‌ تخصصی بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذر ۱۴۰۰ برگزار می‌گردد. در دو روز برگزاری همایش، در مجموع ۲۴ پنل تخصصی ارائه خواهد شد که از این تعداد مدیریت ۶ پنل را انجمن ارزیابان حرفه‌ای خسارت صنعت بیمه، موسسه پژوهش عالی تامین اجتماعی، صندوق بیمه کشاورزی، انجمن مهندسی مالی ایران، دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی و انجمن علمی محاسبات بیمه و مالی ایران عهده‌دار هستند.
در روز ۱۳ آذر، پنل تخصصی انجمن ارزیابان حرفه‌ای خسارت صنعت بیمه با عنوان «ارائه مدل رتبه‌بندی دوره‌ای عملکرد شرکت‌های بیمه در فاز پرداخت خسارت» از ساعت۱۳:۳۰ تا ۱۵:۰۰ ، پنل تخصصی موسسه پژوهش عالی تامین اجتماعی با عنوان «تحول دیجیتال در بیمه‌های اجتماعی» از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ و پنل تخصصی صندوق بیمه کشاورزی با عنوان «نقش تحول دیجیتال در توسعه خدمات بیمه کشاورزی در کشور» از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۰۰ برگزار می‌گردد.
در روز ۱۴ آذر نیز پنل تخصصی انجمن مهندسی مالی ایران با موضوع «مهندسی مالی و توسعه ابزارها و محصولات بیمه‌ای» از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ ، پنل تخصصی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی با عنوان «چالش‌های صنعت بیمه در رونق اقتصادی با تاکید بر راهکارهای اجرایی» از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و پنل تخصصی انجمن علمی محاسبات بیمه و مالی ایران با موضوع «بیم‌سنجی و تحول دیجیتال» از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ ارائه خواهد شد.
لازم به ذکر است کلیه پنل‌های فوق با حضور محدود مدعوین برگزار می‌شود و فایل ضبط آن‌ها در زمانبندی مشخص که متعاقبا اعلام خواهد شد از طریق وب‌سایت بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و کانال آپارات پژوهشکده بیمه بازپخش می‌گردد. ضمنا برای کلیه شرکت‌کنندگان اعم از حضوری و مجازی، گواهی حضور صادر خواهد شد.