×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳
سرمایه اجتماعی و جایگاه برند بانک دی در نظام بانکی و در سطح جامعه ارتقاء یافته است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ برات کریمی در جمع مدیران ارشد این بانک با ابراز خرسندی از دستاوردهای بانک در یک سال گذشته گفت: با همت جمعی تمامی همکاران و حمایت‌های بنیادشهید و امور ایثارگران، در شرایطی شاهد کاهش زیان انباشته بانک در کنار جذب منابع و وصول مطالبات معوق در سال گذشته بودیم که این روند برخلاف روند فعالیتی برخی بانک‌های دیگر بوده است.
وی افزود: امروز مجموعه اقدامات و دستاوردهای بانک نزد نظام بانکی، نهادهای ناظر و در سطح عمومی جامعه، باعث ایجاد یک تصویر ذهنی مثبت و روشن از برند بانک شده است که یک سرمایه اجتماعی گرانبها برای بانک دی محسوب می‌شود.
کریمی با اشاره به موفقیت بانک دی در افزایش سرمایه افزود: در زمینه افزایش سرمایه، بانک دی از معدود بانک‌های شبکه بانکی کشور بود که موفق به اخذ تأییدیه‌های بانک مرکزی شد که این مسأله نشان‌دهنده اعتماد بانک مرکزی به طرح توجیهی بانک دی است.
وی اقدامات تیم مدیریتی بانک دی را در حمایت از حقوق صاحبان سهم مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با استقرار تیم مدیریتی همدل و یکپارچه در بانک دی شاهد عبور از شعارگرایی به عمل‌گرایی بودیم که آثار آن را در تحقق آرزوی چندین ساله سهامداران برای افزایش سرمایه، گستره دامنه خدمت‌رسانی به جامعه هدف بنیادشهید از طریق راه‌اندازی گیشه خدمات در مراکز بنیادشهید و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با پست بانک شاهد هستیم.
وی افزود: خدمت‌رسانی به جامعه هدف بنیادشهید به عنوان سهامداران اصلی این بانک یکی ازمأموریت‌های کلیدی بانک است که در دوره جدید مدیریت تمرکز بر این مأموریت در رأس دغدغه‌های هیئت‌مدیره قرار گرفت.
کریمی در پایان مجموعه برنامه‌های راهبردی بانک دی در یک سال گذشته را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: مجموعه اقدامات انجام شده در زمینه جانشین‌پروری و جایگزینی نیروهای بازنشسته از بدنه جوان بانک، بهبود فرایندهای اعتباری، توسعه بانکداری دیجیتال، تجهیز تمامی شعب به دستگاه‌های خوددریافت-خودپرداز و آماده‌سازی زمینه ارائه تسهیلات غیرحضوری به مشتریان از مهم‌ترین اقدامات بانک در دوره کرونا بوده است که امیدوارم زمینه رضایتمندی ذینفعان را فراهم آورد.