×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
سرمربی وزنه‌برداری جوانان: برای موفقیت، برنامه بلندمدت داریم

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان در کشور عربستان از اول دی ماه به مدت ۱۰ روز در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. با نظر شورای عالی فنی، «سعید علی‌حسینی» سرمربی تیم ملی و «سیدمحمد ضیائی‌نژاد» کمک وی را برعهده خواهد داشت.
علیرضا منصوری، ابوالفضل جمعه‌پور (خوزستان)، علی کشتکار، حسن عمادی، علیرضا یوسفی (فارس)، حسین بیرانوند، مسعود ممیوند، عبدالله بیرانوند (لرستان)، عباس فخر زارع، علیرضا معینی (اصفهان)، فرهاد اکبری، رضا حسن‌پور (مازندران) و علیرضا اسفندیاری (البرز)نفر ات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که باید زیر نظر سعید علی حسینی تمرینات خود را ادامه دهند.
دارنده مدال نقره دسته فوق سنگین وزنه برداری قهرمانی جهان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با نظر شورای فنی فدراسیون من به عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب شدم و قرار است از اول دی ماه بر تمرینات آنان نظارت داشته باشم. بابت این انتخاب از فدراسیون وزنه برداری تشکر می کنم و تمام تلاشم این است که با برنامه های فشرده آنان را به سطح بالایی از آمادگی برسانم. من پیش از این نیز سرمربی تیم های پایه بودم و باید از نفرات اصلی و استعدادهای برتر وزنه برداری ایران به بهترین شکل ممکن استفاده کنم. برنامه و وزنه زدن تیم نوجوانان را در نظر دارم تا در آینده بتوانم از آنان در تیم جوانان استفاده کنم و گردش نخبگان در این رشته به بهترین شکل انجام شود.
دارنده مدال نقره وزنه برداری بازی های آسیایی ادامه داد: سرمربی تیم هستم و ممکن است دستیارانی برای خود انتخاب کنم. و با کمک دستیاران تیم را برای مسابقات قهرمانی جهان که در کشور عربستان برگزار می‌شود آماده کنم. امیدوارم در مسابقات عربستان بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.
ملی پوش سابق دسته به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم با اشاره به اهمیت این دسته در وزنه برداری افزود: ایران در دو دهه گذشته همواره مدعیانی در این دسته داشته و مدال های زیادی از آوردگاه های المپیک و جهان کسب کرده است. در جوانان نیز پدیده ای به نام علیرضا یوسفی وجود دارد که در این دسته توانسته است مدال طلای المپیک جوانان را در سال ۲۰۱۸ کسب کرد. او می تواند برای آینده وزنه برداری ایران یک سرمایه باشد. در دیگر دسته‌های نیز وزنه برداران خوبی وجود دارد که در آینده حرفی برای گفتن دارند.
وی در پایان گفت: یکی از مولفه های اصلی موفقیت ارتباط و تعامل خوب با جوانان است ما نیز با تاکید بر این مهم به دنبال آن هستم که نقاط قوت و ضعف وزنه برداران جوان را شناسایی کنم و آن را در یک برنامه بلندمدت برطرف کنم.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.