مدیرعامل بیمه کوثر و هیئتهمراه با حضور در استان فارس با بیمهگذاران، بیمهشدگان، کارشناسان و نمایندگان دیدار و گفتوگو کردند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر، مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت، پس از ورود به شهر شیراز و مقارن با اربعین شهدای شاهچراغ در حرم احمد ابن موسی(ع) حضور یافتند و با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا بالاخص شهید دکتر سید فریدالدین معصومی، مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی غدیر، با آرمانهای والای آن عزیزان سفر کرده تجدید پیمان کردند.
مدیرعامل بیمه کوثر در این سفر با حضور در سرپرستی و دیدار با نمایندگان و کارکنان، در ابتدا ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زینب(س) و روز پرستار، مهمترین اولویت شرکت بیمه کوثر را تکریم و رضایت مشتری اعلام و خاطرنشان کرد: کسب رضایت مشتریان و تکریم اربابرجوع همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است.
ابوالفضل آقادادی خدمت به مردم و تلاش برای ایجاد آرامش و امنیتخاطر آنان را از وظایف حرفهای و اخلاقی خانواده بزرگ کوثر در راستای نهادینه کردن شعار شرکت «کوثر، خیر کثیر» دانست و تصریح کرد: کسانی که در هر موضوع و بخشی مسئولیت میپذیرند باید آن را به عنوان امانت و فرصتی مغتنم برای خدمتگزاری صادقانه به مردم بدانند و هرچه وحدت، انسجام و همدلی و همراهی داشته باشیم، میتوانیم خدمت بیشتر، مؤثرتر و شایستهتری به مشتریان ارائه کنیم.
وی افزود: خدمت صادقانه و تکریم مشتریان بهعنوان بزرگترین نعمت زندگی کاری در شرکت ارزشی بیمه کوثر است.
آقادادی راهاندازی موفق سامانه اعلام خسارت برخط شرکت بیمه کوثر را یکی از گام ها در راستای افزایش رضایت بیمهگذاران و گسترش خدمات غیرحضوری با اولویت بیمههای خودرویی(ثالث و بدنه) دانست.
در آخر وی با تاکید بر لزوم اتحاد و انسجام برای اعتلای نام مقدس کوثر، گفت: در سایه همدلی، کارتیمی و هوشمندسازی فرآیندها، تلاش می کنیم اهداف شرکت محقق شود و به رشد و بالندگی برسد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=174440