×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳

عضو هیأت مدیره و سرپرست بیمه اتکایی ایران‌معین در پیامی به مناسبت فرارسیدن “هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار” ضمن تقدیر از تلاش و مساعدت اهالی رسانه و فعالان این حوزه به ویژه در صنعت بیمه، این روز را گرامی داشت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی اتکایی ایران‌معین، در متن پیام مجتبی حیدری آمده است:

حرفه خبرنگاری در ذات خود مصداق بارزی است از فرمایش پیامبر عظیم الشأن اسلام آنجا که تاکید داشتند: “حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس”، درسی که در فصل تقارن ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ با عاشورای حسینی به رسالت حق طلبی و آزادگی خبرنگاران عینیت خاصی بخشیده است.

در راستای ارج نهادن به وظیفه خطیر اطلاع رسانی منصفانه، روز خبرنگار بهانه ای است برای قدردانی از فعالان عرصه رسانه و منادیان اندیشه و قلم که اعتبار خود را رهین اطلاع رسانی دقیق و اصولی قرار داده‌اند که بی تردید رشد و ارتقای سطح دانایی جامعه مدیون تلاش های ارزنده آنهاست.

اینجانب، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و ۷۲ یار باوفایشان و با تقدیر از همت والای همه اندیشه‌ورزان حوزه خبر و خبررسانی به ویژه خبرنگاران پرتلاش و همراه صنعت بیمه، برای مجاهدان بی‌ادعای این عرصه آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت صادقانه توام با اخلاق مداری را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

مجتبی حیدری
عضو هیأت مدیره و سرپرست بیمه اتکایی ایران‌معین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.