×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳

از حدود ۳ هزار سال پیش در زمان مصر باستان، از حلقه به عنوان یک وسیله زینتی و نمادین استفاده می‌شد که نمادی از عشق، سبک و استایل شخصی و قدرت بود. پس از اینکه سامسونگ محصول نوآورانه خود یعنیGalaxy Ring را طراحی و عرضه کرد، نظارت بر سلامتی هم به این فهرست اضافه شد.

Galaxy Ring یکی از کوچکترین و جمع‌و‌جورترین پوشیدنی‌های سامسونگ است که حس راحتی را به کاربران القا می‌کند. این حلقه مجهز به سنسورهای پیشرفته و قابلیت‌های Galaxy AI است و یک تجربه قدرتمند از مدیریت و نظارت بر سلامتی را به کاربران ارائه می‌دهد.

طراحی نوآورانه برای نظارت بر سلامتی

Galaxy Ring سامسونگ وزنی بین ۲٫۳ تا ۳ گرم دارد و از سنسورهای پیشرفته‌ای برای نظارت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته برخوردار است. همین ویژگی‌ها آن را به مینیمال‌ترین پوشیدنی هوشمند سامسونگ مبدل کرده است. در طراحی این حلقه از پوشش تیتانیومی گرید ۵ استفاده شده که با دارا بودن استاندارد ضد آب با گواهی ۱۰ATM، امکان شنا کردن تا عمق ۱۰۰ متری را برای کاربران فراهم می‌کند.

باتری این دستگاه به شکلی طراحی شده که با یک بار شارژ امکان استفاده تا هفت روز را برای کاربران فراهم می‌کند علاوه بر آن کیس شارژ این دستگاه مینیمال هوشمند، دارای نور پردازی LED خاصی است که میزان شارژ دستگاه را به نمایش می‌گذارد.

یوجین رو، عضو تیم سازنده محصولات پوشیدنی سامسونگ، در مورد اهداف و انگیزه‌های طراحی این محصول می‌گوید: «در زمان طراحی Galaxy Ring، راحتی و زیبایی اولویت‌های اصلی ما بود. با عرضه این محصول، کاربران از سبک بودن این پوشیدنی شگفت زده شدند. در طول مرحله برنامه‌ریزی، ما تحقیقات گسترده‌ای برای اطمینان از راحتی و سبک بودن آن انجام دادیم. علاوه بر این، ما با دقت، رنگ‌هایی را انتخاب کردیم که تکمیل‌کننده طیف وسیعی از سبک‌ها و سلایق باشد».

Galaxy Ring سامسونگ در سه رنگ خاص مشکی، نقره ای و طلایی عرضه شده که مطابق با انواع سلیقه‌ها است.

سانجین کیم، عضو دیگر تیم طراحی محصولات پوشیدنی سامسونگ، در مورد چالش‌های طراحی Galaxy Ring می‌گوید: «پیش از شروع طراحی و ساخت، ما برای اینکه مزایای فرم حلقه‌ای این محصول را به حداکثر برسانیم، اهمیت تاریخی و بیولوژیکی حلقه‌ها را بررسی کردیم، این بررسی‌ها، نکات و رویکردهای جدیدی به ما اضافه کرد. به عنوان مثال، ما یک طراحی مقعر و مدرن را به کار بردیم تا Galaxy Ring به یک اکسسوری روزمره و ارزشمند تبدیل شود. علاوه بر این، کیس شارژ و بسته‌بندی آن به صورتی طراحی شده که تصویر ذهنی ما از جعبه‌ جواهرات را تداعی می‌کند».

Galaxy Ring، انقلابی در مدیریت سلامت شخصی

از جمله اهداف اصلی تولید و طراحی این حلقه هوشمند، بررسی و رصد کردن سلامتی کاربران در طول روز است تا به آن‌ها گزارشی از وضعیت سلامتی‌شان با استفاده از ضربان قلب و میزان فعالیت روزانه بدهد. در ابتدا از خواب، که پایه‌گذار سلامت فرد است آغاز می‌شود.

Galaxy Ring دارای بهترین قابلیت‌های تجزیه و تحلیل خواب است و با الگوریتم‌ قدرتمند هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا الگوهای خواب خود را درک کرده و عادت‌های بهتر و سالم‌تری بسازید. این قابلیت‌ها علاوه بر ارائه امتیاز خواب (Sleep Score) و بررسی خروپف و صداهای حین خواب، معیارهای تازه‌تر دیگری همچون حرکت در حین خواب، مدت زمان به خواب رفتن افراد، ضربان قلب و نرخ تنفس را بررسی می‌کنند تا تجزیه‌ و تحلیل دقیق و مفصلی از خواب شخص ارائه دهند.

یوجین رو در مورد این قابلیت‌ها می‌گوید: «گلکسی رینگ به اندازه کافی راحت است تا در حین خواب استفاده شود و می‌تواند تا یک هفته با یک بار شارژ دوام بیاورد، که آن را به محصولی ایده‌آل برای جمع‌آوری داده‌های دقیق خواب در بازه زمانی مشخصی، تبدیل می‌کند. یک الگوریتم هوش مصنوعی پیشرفته خواب، بینش‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند خواب خود را بهتر درک کنند و آن را بهبود بخشند».

گلکسی رینگ از قابلیت‌های مختلفی برای نظارت گسترده بر روی سلامتی برخوردار است. یکی از این بخش‌ها به نظارت بر روی عملکرد و سلامتی قلب اختصاص دارد. در این زمینه Galaxy Ring با قابلیت هشدار ضربان قلب (Heart Rate Alert) در هنگامی که ضربان قلب کاربر به شکل غیرمعمولی پایین یا بالا می‌رود، از طریق اپلیکیشن Samsung Health در لحظه و بدون درنگ، با اعلان‌های فوری کاربر را مطلع می‌سازد. ویژگی‌ بررسی آنی ضربان قلب (Live Heart Rate Check) جزئیات بیشتری را در مورد ضربان قلب‌، میزان ضربان در دقیقه، مدت زمان و زمان شروع به کاربر ارائه می‌دهد.

سانجین کیم در خصوص تمرکز اصلی این تیم در تولید این محصول می‌گوید: « از آنجا که تمرکز اصلی ما ارائه بینش‌های معنادار سلامت به کاربران بود، ما در بحث‌های گسترده‌ای با تیم دیجیتال سلامت و سایر بخش‌های مرتبط شرکت کردیم. یکی از نتایج قابل توجه این همکاری‌ها، معرفی قابلیت «امتیاز انرژی» یا Energy Score است که یک ویژگی‌ مبتنی بر Galaxy AI به شمار می‌رود و کاربر را از راهکارهای افزایش سطح سلامتی خود، باخبر می‌کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند بینش‌های شخصی‌سازی‌شده سلامت را که توسط Galaxy AI پشتیبانی می‌شود، دریافت کنند. این نوآوری یک گام جدید در مدیریت فعال و شخصی‌سازی سلامت است. این دستگاه فراتر از نظارت بر سلامت، به کاربران راهنمایی‌های ارزشمندی برای سبک زندگی سالم‌تر ارائه می‌دهد».

سانجین رو، در رابطه با قابلیت همگام‌‌‌سازیGalaxy Ring با دیگر دستگاه‌های گلکسی می‌گوید: «طراحی و اجرای حرکات لمسی در این دستگاه چالش برانگیز بود. برای ایجاد یک اکوسیستم متصل گلکسی، سناریوهای مختلفی را در نظر گرفتیم تا اطمینان حاصل کنیم که استفاده از این محصول برای همه راحت و کاربردی خواهد بود. در حال حاضر کاربر می‌تواند با ژست‌ حرکتی ساده‌ای همچون double pinch (دو بار زدن انگشت اشاره‌ به انگشت شست‌) فرمان‌ خاموش کردن زنگ هشدار را به گوشی هوشمند خود بدهد و یا دوربین گوشی را کنترل کند».

سامسونگ با ارائه Galaxy Ring و اضافه شدن این محصول به سبد پوشیدنی‌های خود، گام دیگری به سمت افزایش سطح سلامتی و تحول در سبک زندگی کاربران برداشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.