به عنوان یک شرکت مسئولیتپذیر، ادارهی یک تجارت جهانی نه تنها به معنای ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتریان در سراسر جهان است، بلکه به معنای ایجاد تأثیر اجتماعی مثبت در سراسر جهان نیز هست. الجی با چشماندازی همیشگی برای زندگی بهتر مشتریان، تلاش میکند تا نوآوری پایدار را در همهی زمینههای تجارت خود دنبال کند.
کیوسک خبر ـ از آنجایی که مشکلات محیط و جامعه ما با گذشت زمان بیشتر میشود، استراتژیهای پایدار شرکتها باید بر این اصل تکامل پیدا کند. با درک این موضوع، الجی از بهروزترین چشمانداز خود برای دستیابی به تأثیر اجتماعی بیشتر رونمایی کرده است.
چشمانداز الجی در زمینه پایداری(Sustainability) که به تازگی معرفی شده است با شعار « Better Life for All» تطابق کامل دارد. در حالی که الجی به طور مداوم تعهد خود را به ارائهی سبک زندگی بهتر برای مشتریان از طریق محصولات و خدمات نوآورانه خود نشان داده است، این عبارت نشاندهندهی یک قدم رو به جلو دیگر برای این شرکت است. از این پس، الجی دامنهی فعالیتهای پایدار خود را گسترش میدهد تا نه تنها زندگی بهتری برای مشتریان خود ایجاد کند، بلکه برای محیطزیست، کارمندان، تامینکنندگان و برای همه کسانی که در کره زمین زندگی می¬کنند زندگی بهتری رقم بزند.
با توجه به لزوم پایداری، « Better Life for All» تمرکز جدید الجی را بر ایجاد یک محیط احیا کننده برای رفاه بهتر همه با ایجاد اقتصاد چرخشی(circular economy) نشان میدهد. اقتصاد چرخشی اصطلاحی است که مدلی از تولید و مصرف را توصیف میکند که در آن ضایعات و استخراج منابع جدید به حداقل میرسد.
این شرکت در نهایت به سمت هدف خود که کاهش آسیب زیست محیطی است حرکت میکند. این کار را نیز با کنار گذاشتن اقتصاد سنتی – سیستمی که در آن مواد به محصولات تبدیل و پس از استفاده دور ریخته میشوند – و ایجاد یک فرآیند تجاری کاملاً جدید که گردش مجدد منابع محدود را ترویج میکند، انجام می¬دهد. با این ابتکار عمل جدید، الجی بیشتر تلاشهای زیستمحیطی خود را به سمت بازیابی و بازیافت محصولات استفادهشده هدایت میکند.
« Better Life for All» همچنین ضامن تعهد الجی به تحقق بخشیدن به جامعهای فراگیر و متنوعتر از طریق پذیرش تفاوتها و تشکیل گرو¬ه¬های ائتلاف نزدیک با کارمندان شرکت، شرکای تجاری و سهامداران است.
در حالی که الجی همواره در تلاش بوده است تا با شرکای خود در راستای دستیابی به پایداری همکاری نزدیک داشته باشد، این شرکت در حال ایجاد دستورالعملهایی برای همکاری بهتر با شرکای زنجیرهی تأمین، توسعهی فرهنگ سازمانی و معرفی محصولاتی است که برای همه در دسترس باشد.
تلاشهای این شرکت در فعالیتهای تجاری مستمر شامل رهبری مدیران سطح C و همکاری با شرکای تجاری و سایر نهادهایی است که در هدف الجی یعنی (زندگی بهتر برای همه) سهیم هستند.
همانند چشمانداز ال¬جی، اهداف و برنامههای خاص پایداری شرکت برای اجرای روشهای مربوطه به طور مداوم در طول سالها تغییر کرده است. در سال ۲۰۲۱، الجی برنامهای جامع برای اقدامات پایدار خود ایجاد کرد. نوآوری¬های کلیدی بر اساس ساختار جدید ESG (حاکمیت محیط زیستی، اجتماعی و شرکتی) مجدداً ایجاد و طبقهبندی شدند و دستورالعملهای ارتباطی ESG شرکت برای اولین بار تنظیم شد.
امسال، الجی برنامهی گستردهی ESG خود را در « BETTER LIFE PLAN 2030» که اخیراً اعلام شده بهبود بخشیده است. با «BETTER LIFE PLAN 2030»، الجی طیف وسیعی از نوآوری¬ها را تحت دستهبندیهای «محیط زیست» و «جامعه» دنبال میکند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با اخبار ال¬جی همراه باشید، که چگونگی ایجاد محیطی سبزتر و تمیزتر از طریق سه طرح اول ESG را شرح میدهد.
# # #
شرکت الجی الکترونیکس
الجی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بینالمللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه الجی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمیهای خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساختهاند. الجی یکی از تولیدکنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیونها، لوازمخانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، رباتهای سرویسدهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه میکند که نامهای آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.
روابط عمومی شرکت الجی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری
شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰
ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com
https://www.kioskekhabar.ir/?p=160365