به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ برگزار کنندگان این دورهی ارزیابی، فعالیت در عرصه دیجیتال را از جمله اقدامات آیندهنگر بیمه دی توصیف کرده و از میان نـُه شرکت بیمهای حاضر، ضمن اهداء تقدیرنامه نوآوری دیجیتال به خاطر ارائهی «چت بای هوشمند بیمهای»، این شرکت را شایسته دریافت «تندیس برنزین زبدگی دیجیتال» دانسته و آن را به آقای علی اکبر گلشنی مدیر تحول دیجیتال بیمه دی اعطا نمودند.
شرکت بیمه دی در سالهای اخیرتلاش نموده با ایجاد زیرساختها و اجرای برنامههای فنآورانه و عرضه خدمات بیمهای در بستر دیجیتال، گامهایی جدی و مؤثر در این زمینه برداشته و بدین طریق، چشمانداز خود یعنی تبدیل شدن به «پدیده محبوب مشتریان» را تحقق بخشد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=117125