×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
شرکت دخانیات درگیر بدهی های انباشته و پرونده های حقوقی سنگینی است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر سید ابوالحسن رضوی، رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در نشست شورای اداری که در سالن امام علی (ع) این شرکت برگزار گردید، اظهار داشت: تلاش ها و اقداماتی که با مدیریت آقای شیخان و در جهت اجرای هر چه بهتر اهداف در شرکت دخانیات صورت می گیرد، باعث می شود تا ما بتوانیم در تحقق شعار سال، گام های موثری برداریم.

وی با تاکید بر همدلی در موضوعات مختلف و خصوصاً اهداف سازمانی، اذعان داشت: همه ما یک تیم واحد هستیم و در یک کشتی نشسته ایم، پس باید نسبت به هم دلسوز بوده و با همدیگر تعامل و تفاهم داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران، منشور اخلاقی شرکت را سرلوحه کارها عنوان کرد و افزود: مدیران نظرات کارشناسی خود را ابراز کنند و همه ما باید تلاش کنیم تا به اهداف سازمانی دست یابیم.

رضوی ارائه نقد و پیشنهاد در جهت رفع مشکلات را از مدیران خواستار شد و گفت: خروجی خرد جمعی و جلسات هم اندیشی، ابزاری برای حل مشکلات شرکت دخانیات ایران می باشد.

وی با بیان اینکه شرکت دخانیات درگیر بدهی های انباشته و پرونده های حقوقی سنگینی است، خاطر نشان کرد: این موضوع وقت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره را گرفته است و تلاش مدیران شرکت و در راس آن، آقای دکتر شیخان در جهت حل مشکلات است.

رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران گفت: ارائه نظریات کارشناسی مبتنی بر اصول مدیران، عامل شکوفایی و ارتقا سازمانی این مجموعه خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.