×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۴ شهریور , ۱۴۰۳

همزمان با افتتاح متمرکز ۲۰ پروژه عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی در ۹ استان به مناسبت هفته تأمین‌اجتماعی؛ طرح توسعه و ارتقای هتلینگ بخش زایمان در تنها بیمارستان تأمین‌اجتماعی استان سمنان با حضور مهندس هاشمی استاندار و جمعی از مسئولان محلی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش کیوسک خبر روابط‌عمومی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان سمنان، دکتر محمدکاظم امیدیان مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان در این مراسم گفت: در کنار توسعه و نوسازی بخش زایمان بیمارستان شفای تأمین‌اجتماعی سمنان، بازسازی اورژانس بیمارستان مِلکی تأمین‌اجتماعی استان سمنان نیز با اخذ مجوزهای لازم و تأمین اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی در دست اقدام است. همچنین ساخت پلی‌کلینیک بیمارستان شفای سمنان نیز با اعتبار یکهزار میلیارد ریالی و پیشرفت‌فیزیکی ۴۰ درصدی در این استان از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی در حال پیگیری است.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان سمنان تحول، عدالت و اعتماد را سه مؤلفه اصلی مورد توجه در برنامه‌ریزی‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در دولت سیزدهم توصیف کرد و گفت: سال گذشته در ۲ بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم، در استان سمنان بیش از هفت میلیون مراجعه بیمه‌شدگان برای دریافت خدمات درمانی ثبت شد.
براساس این گزارش، یک بیمارستان و هشت مرکز درمانی سرپایی در استان سمنان به بیش از ۵۴۰ هزار و ۶۷۴ بیمه‌شده تحت پوشش تأمین‌اجتماعی استان سمنان، ارائه خدمت می‌کنند.
دکتر امیدیان افزود: بلوک زایمان بیمارستان شفا سمنان از جمله بخش‌هایی است که همواره در مسیر خدمت به بیمه‌شدگان با تمام توان در خدمت بوده و باعث افتخار است که بسیاری از فرزندان این استان در این بخش پا به عرصه هستی می‌گذارند. انجام پروژه نوسازی و تجهیز این بخش در راستای ارتقای سطح رضایتمندی بیمه‌شدگان و توسعه خدمات به جامعه هدف، در مدت یک سال و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی انجام شد.
دکتر امیدیان اظهار داشت: توسعه خدمات و تجهیزات بخش زایشگاه، امکان حضور مامای همراه، امکان حضور همراه با مادر باردار، طراحی زیبا در فضاسازی داخلی و اصلاح و استاندارد سازی ساختمانی از اهداف و ویژگی‌های این پروژه است. مهم‌ترین شاخصه پروژه ارتقای هتلینگ بلوک زایمان ایجاد سیستم LDR است که در آن فرایندهای پیش از زایمان، زایمان و مراقبت‌های دو ساعت پس از زایمان در یک اتاق و برای یک مادر انجام می‌شود.
گفتنی است بیمارستان شفا سمنان با داشتن ۵ بخش بستری و ۱۱۲ تخت فعال اورژانس، درمانگاه سرپایی و بخش‌های دیالیز، تصویربرداری و سی.تی.اسکن، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و … خدمات درمانی و تشخیصی را به‌صورت رایگان به بیمه‌شدگان این استان ارائه می‌دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.