به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر احمد نصرتی در خصوص طرح ۳۰۷۰ اظهار داشت: مشتری مداری و رضایتمندی مخاطبان و ذینفعان همواره اصلی مهم در ارائه خدمات سازمان بوده است و بر اساس این طرح نیز می توانیم انتظار داشته باشیم با توسعه خدمات غیر حضوری و دیجیتال، رضایتمندی مخاطبان افزایش داشته باشد.
دکتر نصرتی افزود: سازمان تامین اجتماعی به عنوان سازمانی پیشرو همواره در مسیر بهره گیری از تکنولوژی های نوین، پیشتاز بوده و هم اکنون نیز با اجرای بهینه این طرح می تواند کیفیت و کمیت خدمات را ارتقاء دهد.
مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان با بیان اینکه شرایط فعلی و انتشار ویروس کرونا در همه حوزه ها توجه به فضای مجازی را جدی تر از قبل کرده است، افزود: امیدواریم این ویروس هر چه زودتر مهار شده و مشکل اپیدمی مرتفع شود.
وی با تاکید بر لزوم رعایت شیونامه های بهداشتی و پرهیز از حضور در محافل و مجالس، طرح ۳۰۷۰ را ابتکاری دانست که مردم بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانند خدمات موردنظر خود را دریافت می کنند.
دکتر نصرتی همچنین به طرح، نسخه نویسی الکترونیکی اشاره کرد و آن را توفیق بزرگی برای سازمان و مخاطبان برشمرد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=46723