×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳

نشست خبری مدیرعامل پتروشیمی ایلام با جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه استان برگزار گردید.

کیوسک خبر ـ مهندس جعفری فر در ابتدای این نشست با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مردم ایلام در زمان جنگ صدمات بسیار فراوانی را متحمل شدند و در دوران دفاع مقدس هم نقش چشمگیری در دفاع از مرزهای کشور را داشتند.

وی با تاکید بر تحقق مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی ایلام گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در حد توان این مجموعه در حوزه های مختلف به نهادها و سازمانهای استان کمک رسانی نموده ایم و با شروع سال تحصیلی جدید نیز به فضل الهی توانستیم تا بخشی از مشکلات موجود در زمینه تامین مایحتاج دانش آموزان کم بضاعت را با تهیه لوازم التحریر و با اولویت بندی مناطق روستایی استان مرتفع نماییم.

جعفری فر با اشاره به توزیع ۸۰ بسته کمک معیشتی میان خانواده های نیازمند منطقه چوار ادامه داد: به دنبال این هستیم مردم استان ایلام را از نعماتی که با کارآفرینی ایجاد می‌شود در حد وسع خودمان برخوردار کنیم.

حل مشکل تردد دانش آموزان روستای بان بلوط ایلام، از طریق تامین یک دستگاه مینی بوس و تقبل هزینه آمد و شد دانش آموزان، از دیگر وعده هایی بود که مدیرعامل پتروشیمی ایلام در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت، عهده دار آن گردید.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام یاداور شد: علاوه بر بحث مسئولیت های اجتماعی در بحث تولید هم پیشرفت چشمگیری داشته ایم و
افزایش تولید در سرلوحه کاری مجموعه پتروشمی ایلام قرار دارد.

مهندس جعفری فر خاطرنشان کرد: امید است که با توجه به اهمیت تولید در سالی که به نام تولید توسط مقام معظم رهبری مزین گردیده و نظر به استعداد و منابع نفت و گاز استان ایلام، نیروی انسانی پرانرژی اما محروم، در دولت جدید، ایلام و توسعه‌ ی پتروشیمی ایلام مورد توجه قرار گرفته و مردم استان به جایگاه واقعی خود برسند.

در ادامه این مراسم حجه الاسلام میهن پرست امام جمعه شهرستان چوار با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: این ایام یادآور افتخار افرینی رزمندگان اسلام است.
وی ادامه داد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانش آموزان با امنیت و خاطری آسوده در مدارس حضور پیدا می کنندو این امنیت را مرهون رشادت های شهدا و جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی هستیم.

امام جمعه شهرستان چوار تعامل سازنده مدیرعامل پتروشیمی ایلام با سایر دستگاهها و مسئولین استان را بزرگترین سرمایه این مجموعه برشمرد و گفت:با ورود مهندس جعفری فر شاهد اقدامات ارزنده ای در حوزه خدمت رسانی به مردم منطقه بوده ایم.
وی تاکید کرد: امیدواریم خدمت رسانی پتروشیمی ایلام در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت، علاوه بر بحث کمک به دانش آموزان و خانواده های نیازمند استان، در حوزه های عمرانی، راه سازی و آبرسانی و رفع مشکلات روستاهای کمتر برخوردار استان بیشتر از گذشته ادامه یابد.

در ادامه مهندس مرادی رییس کمیته امداد ایلام با تشکر از توجه ویژه مهندس جعفری فر به بحث خدمت رسانی به نیازمندان استان گفت: هم اکنون ۱۱درصد جمعیت استان تحت پوشش کمیته امداد هستند که ۴۵ درصد این جمعیت در روستاها سکونت دارند.

وی افزود: بیشترین خدمات ما به روستاییان کم بضاعت ایلام در بحث ازدواج، مسکن و اشتغال زایی بوده است که موفقیت های چشمگیری داشته ایم

وی تصریح کرد: در بحث تعمیرات منازل نیازمندان روستایی کمبودهایی وجود دارد که امیدواریم با مساعدت و عنایت مدیرعامل پتروشیمی ایلام بتوانیم نواقص و کاستی های موجود در این زمینه را برطرف نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست با تشکر از همکاری صمیمانه پتروشیمی ایلام در تامین مایحتاج دانش آموزان و تجهیز مدارس ایلام گفت: امیدواریم نگاه تمام متولیان امر به حوزه آموزش پرورش نگاهی دلسوزانه و مستمر باشد.

درویشی خاطرنشان کرد: در راستای تربیت نیروی متخصص برای صنعت استان بحث تاسیس هنرستان چوار با هدف پرورش نیروی متخصص بومی برای صنعت استان ایلام یکی از مطالبات جدی آموزش و پرورش ایلام از مسئولان استان و بخصوص مجموعه پتروشیمی ایلام است. هم چنین تامین سرویس رفت و آمد روستاهای کم تر برخوردار منطقه چوار نیز می تواند باقیات الصالحات ارزنده ای برای پرسنل خدوم پتروشیمی ایلام باشد که امیدواریم با حسن توجه مهندس جعفری فر شاهد افزایش خدمت رسانی به دانش آموزان مناطق محروم ایلام باشیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.