×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
فلیک بعد از شکست عجیب: می‌توانم عصبانی باشم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در آغاز هفته پانزدهم رقابت های بوندسلیگا شکست عجیب و دور از انتظاری را تجربه کرد. بایرن که به مصاف بوروسیا مونشن گلادباخ رفت با وجود آنکه با دو گل جلو افتاد اما سه گل دریافت کرد تا بازنده این بازی شود. این باخت که نخستین شکست بایرن مونیخ از سپتامبر گذشته تاکنون است باعث ناراحتی سرمربی این تیم شد.
هانس فلیک در نشست خبری بعد از بازی گفت: من می توانم بعضی از اوقات صدایم را بالا ببرم و عصبانی شوم و اصلا مشکلی در این زمینه نمی بینم. این چیزی است که در این سالهای مربیگری یاد گرفته ام. گاهی اوقات باید با صراحت حرف خود را گفت.
او ادامه داد: مونشن گلادباخ خیلی خوب از اشتباهات ما بهره برد و توانست سه گل به ثمر رساند. ما در ۲۰ دقیقه نخست خوب بازی کردیم و توانستیم دو گل به ثمر رسانیم و بعد از آن متاسفانه اشتباهات بدی داشتیم و حریف به خوبی از آنها بهره گرفت.
فلیک در ادامه صحبت های خود گفت: گاهی اوقات در فوتبال بد جوری به خاطر اشتباهات جریمه می شوید. باید در دیدارهای بعدی جبران کنیم. در عمق خط دفاعی مشکلاتی داریم. من همیشه از گل خوردن بیزار بوده ام. در دیدارهای اخیر نشان داده ایم که استحکام لازم را نداریم. همه بازیکنان باید در کارهای دفاعی شرکت کنند همچنانکه همگی مسئولیت حمله را دارند.
بایرن با وجود شکست در این دیدار در صدر جدول رده بندی باقی ماند اما لایپزیگ اگر در دیدار امشب (شنبه) خود پیروز شود به صدر صعود  خواهد کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.