×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳

معاون اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، گفت: شرکت فولاد مبارکه به دلیل اقدامات برجسته خود در حوزه نوآوری و بازیافت پسماند، مستحق دریافت جایزه انجمن جهانی فولاد بود؛ اما به دلیل شرایط خاص این افتخار به تعویق افتاد.

کیوسک خبر ـ در حاشیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳، وحید یعقوبی، معاون اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اعلام کرد : شرکت فولاد مبارکه به عنوان پیشگام در نوآوری و بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا در صنعت فولاد، نخستین شرکت فولادی کشور است که اقدام به تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر کرده است. یعقوبی همچنین به تلاش‌های فولاد مبارکه در زمینه بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی صنعت فولاد اشاره کرد و آن را بی‌نظیر خواند.

وی افزود : فولاد مبارکه طی چند سال اخیر به دستاوردهای ارزشمندی در زمینه فراوری پسماندها و عناصر کمیاب دست یافته و پیش‌بینی می‌شود این روند در آینده نیز با گام‌های جدید ادامه یابد. او گفت که این مجموعه نه تنها در صنعت فولاد، بلکه در صنایع معدنی، پتروشیمی و نفت نیز به جایگاه برجسته‌ای در استفاده از توانمندی‌های داخلی دست یافته است.

یعقوبی همچنین گفت: فولاد مبارکه به دلیل تلاش‌هایش در حوزه نوآوری و بازیافت پسماند، شایسته دریافت جایزه انجمن جهانی فولاد در سال جاری بود؛ اما به دلیل شرایط موجود، این افتخار محقق نشد. با این حال، اقدامات این شرکت در حوزه تاب‌آوری و پایداری نیز مورد توجه قرار گرفته و شایسته دریافت جایزه اجلاس اخیر انجمن جهانی فولاد بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.