×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
فکری: رفتار «شفر» جوانمردانه نبود

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، محمود فکری در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری دو بر یک آبی‌پوشان پایتخت پایان یافت، اظهار کرد: به بازیکنان خود خسته نباشید می‌گویم زیرا با تمام وجود بازی کردند و عملکرد کم نقصی را به نمایش گذاشتند.  
وی افزود: در نیمه اول و دوم موقعیت‌های زیاد گلزنی ایجاد کردیم و شاید به خاطر فشارهای ناشی از آغاز لیگ، در نیمه اول نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم اما در نیمه دوم توانستیم از موقعیت‌ها بهره ببریم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز به ثمر برسانیم.  
سرمربی استقلال تهران گفت: با توجه به اینکه آغاز لیگ بود، خوب عمل کردیم و البته تیم مس رفسنجان نیز تیم خوبی بود و بی‌شک در آینده از این تیم بازی‌های بهتری خواهیم دید.  
فکری در پاسخ به سوال دیگری درباره سرنوشت پنجره نقل و انتقالاتی استقلال نیز اظهار داشت: اگر مطالبات پرداخت شده باشد، به عنوان یک ورزشکار از همکار خود گلایه‌مندم که کار ناجوانمردانه‌ای انجام داده و به‌رغم دریافت مطالبات خود، برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات، نامه نزده است. امیدوارم کمتر شاهد این گونه رفتارهای ناپسند در فوتبال باشیم.  
وی افزود: البته از از قبل به تیم خود و بازیکنانم اعتقاد کامل داشتم و امیدوارم در آینده پنجره نقل و انتقالات باز شود و بتوانیم از تمامی بازیکنان خود استفاده کنیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.