×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳

از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون قرارداد ساخت بیش از ۹ هزار واحد مسکونی در استان آذربایجان غربی از سوی بانک مسکن منعقد شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از هیبنا، خلیل ایمانی، مدیر شعب استان آذربایجان غربی با بیان این که ۹۰ درصد تسهیلات بخش نهضت ملی مسکن استان از سوی بانک مسکن پرداخت شده است، گفت: قرارداد بیش از سه هزار پروژه طرح نهضت ملی در قالب ۹هزار و ۳۲۳ واحد با اعتباری بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد ریال منعقد و از این میزان، مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

ایمانی افزود: باوجود آن که ۴ درصد منابع شبکه بانکی در بانک مسکن متمرکز است ، نزدیک به ۷/۵درصد از تسهیلات شبکه بانکی استان را پرداخت کرده ایم و به همین دلیل عملکرد بانک مسکن در استان را می‌توان به عنوان برگ زرینی از وفای به عهد و عمل به تکلیف برشمرد.
مدیر شعب استان آذربایجان غربی با تأکید بر این که بانک مسکن طبق وظایف محوله، بانک عامل در بخش مسکن است، عنوان کرد: طبق آمار با پرداخت ۷۸ هزار میلیارد ریال در قالب انواع تسهیلات بخش مسکن و نیز ۱۱ هزار میلیارد تسهیلات تکلیفی که اغلب در بخش مسکن بوده است، به تنهایی ۵۰ درصد تسهیلات شبکه بانکی استان را در این بخش پرداخت کرده ایم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.