×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
قهرمانی تیم پومسه ناشنوایان ایران در مسابقات مجازی آزاد جهان

این دوره از مسابقات با حضور ایران، کره جنوبی، یونان، روسیه، ترکیه، آلمان، تایلند، مکزیک، اوکراین و اندونزی برگزار شد و تیم ملی ایران در بخش پومسه انفرادی با مجموع ۶ ورزشکار در بخش زنان و مردان و تیمی مشترک (پیر) به مصاف حریفان رفت.
در پایان این مسابقات تیم ایران با کسب چهار مدال طلا، یک نقره و دو برنز عنوان نخست را از آن خود کرد  و تیم های کره‌جنوبی با یک طلا یک نقره و یک برنز و روسیه و یونان هر کدام با یک نقره و یک برنز به ترتیب عنوان دوم و سومی مشترک را بدست آوردند.
براساس این گزارش و با معرفی کمیته برگزاری مسابقات در بخش زنان و رده سنی زیر ۳۰ سال، ‌مریم خدابنده صاحب مدال طلا شد و زهرا ابراهیمی در جایگاه سوم قرار گرفت.
🟥 همچنین در رده سنی بالای ۳۰ سال فاطمه زارع صاحب مدال طلا شد و در بخش مردان زیر۳۰ سال نیز محمود اکبری به نشان طلا رسید و در رده سنی بالای ۳۰ سال حسین کرمی در جایگاه سوم گرفت.
در بخش تیمی (پیر) نیز محمود اکبری حمیدی و زهرا ابراهیمی بر سکوی نخست قرار گرفتند و مرتضی رضا صفت و مریم خدابنده صاحب مدال نقره این دوره از رقابت‌ها شدند.
غلامرضا عزیزی رییس انجمن، محسن سلطانی دبیر انجمن و پریسا خانی و مهدی صمدیان تبار به عنوان سرمربی زنان و مردان پومسه رو ایرانی را به عهده داشتند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.