به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامی در سفر به استان زنجان غفلت از سرمایه اجتماعی را بسیار جبران ناپذیر و عدم توجه به این شبکه ی گسترده ی ارتباطی را حلقه مفقود در فرایند بازاریابی و تجهیز حداکثری منابع دانست.
وی همه کارکنان را به بهره برداری از این سرمایه عظیم و پتانسیل بالقوه ملزم کرد و استفاده از این حلقه وصل و بازاریابی از طریق واسطه ها را بعنوان زنجیره ای گسترده از نیروی انسانی بسیار حیاتی برشمرد.
بانکداری هوشمند، ارکان اصلی اقتصاد هوشمند و سیستمی
امامی از بانکداری هوشمند بعنوان یکی از ارکان اقتصاد هوشمند و سیستمی یاد کرد و گفت: ایجاد شفافیت کامل اطلاعاتی، مبارزه با سرقت اطلاعات، صیانت از مالکیت فکری و معنوی و همچنین عملکرد آماری مطلوب از خصوصیات بارز این نوع بانکداری است.
وی در حوزه ی بانکداری هوشمند قدرت تعیین مشتری را با سیستم دانست و عملیاتی نمودن این نوع بانکداری را از برنامه های بانک مهر ایران برشمرد و راه اندازی سامانه میعاد و غدیر را از مصادیق این حرکت تحول آفرین یاد کرد.
در ادامه، نجدی مدیر امور استان های بانک مهر ایران نیز بیان داشت: بانکداری نوین در راس برنامه ها و خدمات بانک است و در حوزه بانکداری غیر حضوری خدمات ارزشمند و منحصر بفردی در بانک مهرایران ارائه شده است.
مدیر امور استان ها تصریح کرد: تکریم مشتری و ارباب رجوع از اصول بسیار مهم و در راس منشور اخلاقی و حرفه ای کارکنان بانک مهر ایران به شمار می آید که باید همواره مورد توجه ویژه قرار گیرد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=29106