×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
لوازم خانه «روسی» فقید همزمان با مراسم خاکسپاری به سرقت رفت

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، روسی که در جام جهانی ۱۹۸۲ ایتالیا را با ۶ گلی به ثمر رساند، به عنوان قهرمانی رساند، پنجشنبه هفته گذشته در سن ۶۴ سالگی درگذشت و مراسم خاکسپاری وی روز گذشته (شنبه) در وینچنزا برگزار شد.
به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های مرتبط، تنها ۳۰۰ نفر اجازه حضور در کلیسا را داشتند اما پیش از آن و در زمانی که تابوت وی در اتاقی قابل دید در ورزشگاه رومئو منتی قرار داده شده بود، هزاران نفر به وی ادای احترام کردند.

پس از تایید خبر هجوم سارقان به منزل وی توسط همسر روسی یعنی فدریکا در زمان برگزاری مراسم خاکسپاری، تلخی این روز دوچندان شد.
گزتا دلو اسپورت، نشریه ایتالیایی در گزارش این حادثه آورده است که فدریکا پس از بازگشت به خانه با بهم ریختگی اثاثیه و سرقت اشیای گرانبها مواجه شده؛ با این حال مهم ترین یادگاری‌های ارزشمند فوتبالی روسی به سرقت نرفته است.
روسی در دوران فوتبالی کامبکی شگفت انگیز داشت وپس از پشت سر گذاشتن محرومیت به دلیل رسوایی شرط‌بندی رد سال ۱۹۸۰، بازوبند کاپیتانی لاجوردی‌ها را بر بازو بست و پس از آویختن کفش‌هایش به عنوان گزارشگر و کارشناس فوتبالی مشغول به فعالیت شد.
هم تیمی‌های روسی در تیم قهرمان جام جهانی ۱۹۸۲ از جمله «مارکو تاردلی» و «آنتونیو کابرینی» تابوت وی را در مراسم خاکسپاری به دوش می‌کشیدند.
در دیدارهای این هفته سری‌آ ایتالیا، به احترام درگذشت روسی بازیکنان یک دقیقه سکوت کرده و بازوبند مشکی بر بازو خواهند داشت‌.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.