×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
ماجدی:تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان ۴ دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند

به گزارش ایرنا، «میرشاد ماجدی» روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت همه جانبه فدراسیون فوتبال، «حیدر بهاروند» سرپرست و «مهدی محمدنبی» دبیرکل فدراسیون، برنامه سفر تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به تاجیکستان قطعی شد و در یک اردوی مشترک بسیار مفید چهار مسابقه تدارکاتی در پیش خواهیم داشت.
رییس کمیته جوانان اضافه کرد: طبق برنامه، تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان از اول تا هشت دی در تاجیکستان حضور خواهند داشت، تیم ملی نوجوانان روزهای سوم و ششم دی ماه در شهر دوشنبه به مصاف تیم ملی نوجوانان تاجیکستان می‌رود و تیم ملی جوانان روزهای چهارم و هفتم دی برابر تیم ملی جوانان این کشور قرار می‌گیرد.
ماجدی اضافه کرد: محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا مشکلات و موانع زیادی برای آماده‌سازی تیم‌ها ایجاد کرده اما فدراسیون با وجود تمامی مشکلات از این ۲ تیم حمایت می‌کند و اردوها همچنین مسابقات مورد نظر را طبق برنامه دنبال می‌کنیم. کادر فنی هر ۲ تیم تلاش زیادی داشتند، استعدادیابی مجددی انجام دادند و نفرات تازه‌ای به تیم‌ها دعوت شدند و هدف ما این است که هیچ بازیکن شایسته‌ای نادیده گرفته نشود. جا دارد از حمایت باشگاه سپاهان و میزبانی شایسته این مجموعه از تیم ملی جوانان همچنین میزبانی باشگاه ایمان سبز شیراز و هیات فوتبال فارس تشکر کنم که به شایستگی پذیرای تیم ملی جوانان ما بوده و هستند.
وی در پایان گفت: امیدوارم زحماتی که با وجود محدودیت‌ها برای آماده‌سازی این ۲ تیم کشیده شده و تلاش‌های فدراسیون نادیده گرفته نشود و رسانه‌ها مثل همیشه حامی تیم‌های ملی کشورمان در این شرایط سخت باشند. کمیته جوانان هم به تلاش خودش ادامه خواهد داد تا بعد از اردوی تاجیکستان هم برنامه‌های مفید و خوبی را برای هر ۲ تیم در نظر بگیریم و با آمادگی کامل وارد مسابقات قهرمانی آسیا بشویم.
تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا که حکم انتخابی جام جهانی را دارد آماده می‌کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.