×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳

به گزارش ایرنا، در هفتمین روز از آبان‌ماه، بسته ورزشی ایرنا در حالی تقدیم شما می‌شود که شاهد اخبار گوناگونی از دنیای ورزش خواهید بود. همراه ما باشید.
زنان دو و میدانی ایران چقدر با المپیک فاصله دارند؟
در حالی که برخی از دو و میدانی‌کاران از کسب ورودی المپیک سخن می‌گویند در ارزیابی رکوردهای ملی و المپیک، این رویا هنوز برای آنان دور از دسترس است. ادامه این خبر را در اینجا بخوانید.

قهرمان دو ۱۰۰ متر جهان ۲ سال محروم شد
قهرمان ماده دو ۱۰۰ متر جهان به دلیل شرکت نکردن به موقع در یک آزمایش دوپینگ، ۲ سال محروم شد و المپیک توکیو را از دست داد. جزییات بیشتر را در اینجا مطالعه کنید.

این قسمت ذوب‌آهن اصفهان؛ ماموریت غیرممکن رحمان
ذوب‌آهن اصفهان ستاره‌های اصلی خود را از دست داده اما امید دارد با هدایت رحمان رضایی بتواند عملکرد قابل توجهی در لیگ بیستم داشته باشد. برای خواندن ادامه این گزارش به اینجا مراجعه کنید.

علی‌نژاد: با استعفای اعضای هیات مدیره پرسپولیس مخالفت شد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هر چهار نفر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنان در سمت‌های خود حضور دارند و با استعفای هیچ‌کدام از این افراد موافقت نشده است. توضیحات تکمیلی در اینجا موجود است.

استاد الدحه: «کریمی» با القطر قرارداد امضا کرد
یک نشریه قطری در خبری کوتاه از امضای قرارداد مابین «علی کریمی» و باشگاه القطر خبر داد. در اینجا شاهد جزییات بیشتری درباره این خبر باشید.

رونالدو در اینستاگرام از کوره در رفت؛ «پی‌سی‌آر خزعبل است»
«کریستیانو رونالدو» پس از مثبت شدن سومین آزمایش کرونای خود و از دست دادن دیدار امشب (چهارشنبه) تیمش برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، از کوره در رفت و براساس گزارش‌ها «شبیه حیوانی درنده محبوس در قفس شده است.» در اینجا ادامه این خبر را بخوانید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.