سرپرست مدیریت مجتمع تخصصی درمان شرکت بیمه رازی گفت: مجتمع تخصصی درمان همراه و دستیار هوشمند بیمه گذاران است و هدف اصلی آن کاهش هزینههای اقتصادی و روحی افراد جامعه است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، سمیرا عابدی- سرپرست مدیریت مجتمع تخصصی درمان که مهمان هشتادوسومین سه شنبههای پاسخگویی شرکت بیمه رازی بود، در رابطه با نقش مجتمع تخصصی درمان در ارائه خدمات بهروز به بیمه گذاران گفت: در سالهای گذشته مجتمع تخصصی درمان تنها در شرکتهای مادر صنعت بیمه فعال بوده که خوشبختانه شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی با توجه به نیاز جامعه و تمرکز بر ارائه خدمات نوین، این مجتمع تخصصی را راهاندازی کرده است.
او ادامه داد: حوزه درمان، در صنعت بیمه بسیار تخصصی است زیرا با توجه به علم روز حوزه پزشکی، درمانهای بهروز معرفی میشود که صنعت بیمه باید در کنار پزشکان بوده تا بهترین نرخ و راهکار پرداخت خسارت در حوزه درمان را ارائه کند، همچنین رفتار حوزه بیمههای درمان باید به گونهای باشد که حقوق تمام ذینفعان حفظ شود و در کنار آن زیانی از قبال قرارداد درمان به شرکت وارد نشود.
عابدی با بیان اینکه جلب رضایتمندی اولویت اصلی مجتمعهای تخصصی است، یادآور شد: مجتمعهای تخصصی نیازهای بازار را شناسایی، پاسخ مناسب ارائه و ریسک بیمه نامه را در راستای ارائه خدمات بهروز به تمام ذینفعان پیش بینی و بررسی میکنند.
سرپرست مدیریت مجتمع تخصصی درمان، مجتمعهای تخصصی را همراه و دستیار هوشمند بیمه گذاران دانست و خاطرنشان کرد: بیماری در کنار فشار روحی و روانی، فشار اقتصادی بر بیمار و خانواده آن تحمیل میکند، از این رو بیمههای درمان و مجتمع تخصصی درمان بیمه رازی به دنبال همراهی بیشتر با بیماران و کاهش هزینههای اقتصادی و روحی به بیماران است.
عابدی گفت: از سال آینده با به کارگیری نیروهای متخصص، ملاقات از بیماران در راستای پیگیری روند درمان و ارائه مشاوره درمانی در دستور کار قرار دارد و این در حالی است که در ماههای اخیر مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه رازی تحت پایش و رتبه بندی قرار گرفتهاند تا مراکز درجه ۱ به بیمه گذاران معرفی و دیگر مراکز مشخص و خود را ارتقاء دهند.
او یادآور شد: در برنامههای سال آینده پیشنهاد شده تا عقد قراردادهای درمان با نظر و مشورت دکترهای معتمد و متخصص شرکت انجام شود و در کنار آن طرح Home icu که طرح پیشنهادی بنده بوده در شرکت بیمه رازی اجرایی شود.
سرپرست مدیریت مجتمع تخصصی درمان، یکی از معضلات حوزه درمان را عدم آگاهی بیمه گذاران نسبت به شرایط قرارداد بیان کرد و گفت: پیشنهاد میشود شرکتهای بیمه همراه با مسئول واحد رفاه سازمان بیمه گذار، بند و شرایط قرارداد برای بیمهگذار تبعین شود.