×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۳

کسب جایزه ملی “انتخاب نخست مشتریان در صنعت بانکداری” تنها یکی از موفقیت‌های این بانک در اجلاس طرح انتخاب ملی بود و این بانک در سه حوزه دیگر شامل: نشان برترین انتخاب ملی صنعت بانکداری، استاندارد و جایزه بین‌المللی (A+ -Security & Profitability in banking Awards 2023) بالاترین سطح سودآوری و امنیت در ارائه خدمات بانکی از سوی اتحادیه اروپا و جایزه ملی برترین و تأثیرگذارترین روابط‌عمومی در معرفی خدمات بانکی نیز موفقیت کسب کرده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، از جمله اهداف تجاری اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران، باعنوان اجلاس طرح انتخاب ملی می‌توان به: معرفی دســتاوردها، توانمندی‌هــا، خدمات و تولیدات ویژه و نوین مجموعه‌ها، کمک به توســـعه فروش محصــولات و خدمات، جذب حداکثری مشتریان با اعتبار بخشی جهانی، بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولید در مناطق آزاد و تجاری اشاره کرد.
گفتنی است کسب جایزه ملی ” انتخاب نخست مشتریان در صنعت بانکداری” توسط بانک پاسارگاد در ادامه موفقیت‌های این بانک در این حوزه رخ داده است، این بانک که در دو دوره گذشته جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان عنوان محبوب‌ترین نام تجاری در نظام بانکی کشور را کسب کرده بود، پس از کسب جایزه ملی “انتخاب نخست مشتریان در صنعت بانکداری” در اجلاس طرح انتخاب ملی، در دهمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان نیز که با حضور بیش از ۱۵۰۰ نام تجاری برگزار گردید با کسب رتبه اول در تمام گروه‌ها این موفقیت را تکرار کرد و بار دیگر به‌عنوان محبوب‌ترین نام تجاری بانکی معرفی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.