×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
محرومیت نخستین کارت قرمز «مسی» با پیراهن بارسا دوبرابر می‌شود؟

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، دو گل «آنتوان گریژمان» در بازی بارسا برابر اتلتیک بیلبائو به نظر آبی اناری‌ها را در مسیر فتح نخستین جام در دوران حضور «رونالد کومان» روی نیمکت این تیم قرار داد اما گل دقیقه ۹۰ «آسیر ویالیبره» بازی را به وقت‌های اضافه برد.

«ایناکی ویلیامز» گل برتری اتلتیک را در در دقیقه ۹۴ به ثمر رساند و در حالی که زمان به ضرر بارسا سپری می‌شد، مسی به دلیل زدن عمدی ویالیبره که از روی عصبانیت انجام گرفت، اخراج شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا به منظور تصمیم گیری در خصوص مدت محرومیت کاپیتان بارسا هفته جاری تشکیل جلسه خواهد داد.

مسی ۳۳ ساله بی‌شک دو جلسه محروم خواهد بود اما بسته به اینکه کمیته انضباطی اخراج مسی را در چه طبقه بندی قرار دهد، محرومیت دو جلسه وی می‌تواند از دو به چهار جلسه افزایش یابد. این محرومیت هم در لالیگا و هم  در جام حذفی اسپانیا اعمال خواهد شد.

در نتیجه این محرومیت دو جلسه‌ای، مسی دیدار پنجشنبه هفته جاری برابر کورنلا دسته سومی  را در کوپادل‌ری و همچنین الچه را در لالیگا از دست خواهد داد.

در صورت تمدید محرومیت و صعود بارسا به مرحله بعدی جام حذفی، مسی دیدار برابر اتلتیک را در ۳۱ ژانویه در نیوکمپ از دست می دهد.

کارت قرمز شب گذشته نخستین اخراج مسی در دوران حضور در بارسا محسوب می‌شود و معادل ۷۵۳ بازی است. علاوه بر این، کارت قرمز برابر اتلتیک چهارمین اخراج مسی در دوران فوتبالی وی بود؛ او در سال ۲۰۰۵ در تیم دوم بارسا یک بار کارت قرمز دریافت کرد و همان سال نیز در نخستین حضورش در تیم ملی آرژانتین نیز با کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

کومان پس از شکست بارسا در مورد اخراج مسی گفت: می‌توانم احساس مسی را درک کنم. حسابش از دستم در رفته است که در طول بازی چندبار روی او مرتکب خطا شدند و وقتی که مرتبا قصد دارند شما را متوقف کنند، طبیعی است که واکنش نشان دهید اما باید دوباره صحنه را به درستی ببینم.

بارسا در حالی پا به میدان شب گذشته گذاشته بود که در تمامی رقابت‌ها زنجیره بدون باخت را حفظ کرده بود.

در سوی دیگر، این قهرمانی نخستین جام اتلتیک پس از شکست دادن بارسا در سوپرجام اسپانیا در سال ۲۰۱۵ بوده و تنها پس از سومین حضور «مارسلینو» روی نیمکت این تیم به دست آمد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.