به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، جمالی دارای سوابق و افتخارات متعدد مدیریتی از جمله ؛
مدیر برتر فناوری اطلاعات کشور به انتخاب پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران
مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه تعاون از سال ۹۲ تاکنون ؛ راه اندازی و توسعه دیتا سنتر بیمه تعاون ، راه اندازی و توسعه مرکز ارتباط با مشتریان ، بیش از ۱۱ پله صعود در رتبه بندی فناوری اطلاعات بیمه تعاون از سوی بیمه مرکزی ، راه اندازی و استقرار بیش از ۱۰۰ سرویس فناوری برای مشتریان و همکاران ، کسب رتبه A+ از سوی مرکز ماهر
رییس اداره نرم افزار شرکت بیمه دی از سال ۹۰ تا ۹۲؛ راه اندازی و توسعه مرکز تماس بیمه دی، راه اندازی سامانه صدور معرفینامه از طریق فکس برای اولین بار در صنعت بیمه ، راه اندازی و استقرار سامانه GIS ، مشارکت در پروژه بیمه شدگان تامین اجتماعی ، نصب و راه اندازی پرتال جدید بیمه دی ، نصب و راه اندازی اتوماسیون اداری ، مدیریت تمامی پروژه ها نرم افزاری
مدیر ساخت و تولید ورژن شرکت فناوران اطلاعات خبره ۹۰-۸۷؛آماده سازی و مدیریت Script Change ها برای تمامی شرکت های بیمه طرف قرارداد فناوران، مدیریت تمامی مراحل تولید ورژن جدید نرم افزار، همکاری در تغییر زیر ساخت نرم افزار از Delphi به Net.،مدیریت سرورها و دیتابیس های تمامی شرکت ها طرف قرارداد فناوران،تیونینگ دیتابیس های شرکت ها بیمه
عضویت ها و سوابق
عضو کمیسیون اقتصاد دیجیتالی بین المللی ICC از تا سال ۹۵ تا کنون، عضو سندیکای بیمه گران ایران از سال ۹۲ تا کنون ، عضو اتاق بازرگانی ایران ازسال ۹۵ تا ۹۶، مشاور فناوری اطلاعات سازمان فنی و حرفه ای کل کشور ازسال ۹۳ تا ۹۵ ، عضو کمیته استخدام و نظام پیشنهادات بیمه تعاون از سال ۹۴ تا کنون، مشاور شرکت ایده پرداز پاسارگاد از سال ۹۶ تا کنون
مدارک بین المللی و داخلی
Aws Certified Solution Architect Associate 2019 (Amazon)
IELTS 7
Google AdWords Certification 2017
Google Online Marketing 2017
ITIL Ver.3
MSCE
DevOps
ACCA Cloud
Risk Management
علی جباری با تقدیر از زحمات آقای رنجبر در زمان تصدی مدیریت فناوری اطلاعات، ابراز امیدواری کرد با حضور رضا جمالی و با بکارگیری حداکثری پتانسیل و ظرفیت های موجود در بستر این حوزه ، نسبت به تحقق اهداف متعالی و ارتقاء جایگاه بیمه رازی در صنعت بیمه و افزایش کارآمدی شرکت به عنوان بیمه گر حرفه ای صورت پذیرد.
مدیرعامل بیمه رازی افزود: بیمه رازی با ترسیم اهداف و استراتژی های بنیادین و تدوین نقشه راه ، با بکارگیری مدیران اصلح و با تجربه ، خود را برای تحولات اساسی و بیمه گری حرفه ای و خدمت هرچه بیشتر به مردم آماده میکند .
جباری با تاکید بر خط و مشی های سه گانه: افزایش سهم بازار و توسعه کمی و کیفی پرتفوی، پرداخت بهینه خسارت و سودآوری شعب و نمایندگی ها توام با خلاقیت و نوآوری در توسعه خدمات دیجیتال در راستای تحول و سرآمدی شرکت ،خواهان اقدامات توسعه ای و خلاقانه را در این خصوص شد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=83452