×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
مرگ سرهنگ فوتبال ایران و دیگر هیچ

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، در بیستمین روز از آبان ماه، بسته ورزشی ایرنا در حالی تقدیم شما می شود که اخبار گوناگونی درباره ورزش ایران و جهان انتظارتان را می کشد. با ما همراه باشید.
اسکوچیچ: امیدوارم بوسنی غیر از دیدار با ایران همیشه برنده باشد
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم تیم ملی بوسنی در همه مسابقات خود به غیر از بازی مقابل ایران، پیروز باشد. جزییات بیشتر را در اینجا دنبال کنید.

پایان ۵۰ سال خدمت صادقانه به فوتبال ایران
«محمود یاوری» پیشکسوت فوتبال ایران و اصفهان پس از ۵۰ سال مربیگری در تیم‌های مختلف ایران، دارفانی را وداع گفت. توضیحات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

علی‌نژاد: برگزاری انتخابات شطرنج به کرونا بستگی دارد/ دخالتی در موضوع فغانی نداریم
معاون وزیر ورزش و جوانان درباره انتخابات فدراسیون شطرنج، گفت: اگر مجمع را زود برگزار کنیم، نیازی به ثبت نام مجدد نیست، اما اگر روند کار به دلیل کرونا خیلی طولانی شد، چاره‌ای جز ثبت نام و تایید صلاحیت افراد نداریم. توضیحات تکمیلی در اینجا موجود است.

موافقت با تغییر زمان آغاز لیگ قهرمانان آسیا
کمیته فنی AFC با تغییر زمان فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرد که بر این اساس مسابقات از اواخر بهمن یا اوایل اسفندماه آغاز می شود. توضیحات تکمیلی را با کلیک روی اینجا تماشا کنید.

پی‌اس‌جی: کرونا تمدید قرارداد با «امباپه» و «نیمار» را پیچیده کرده است
مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با اشاره به آغاز مذاکرات تمدید با «کیلین امباپه» و «نیمار»، گفت که با توجه به تاثیر پاندمی کرونا بر منابع باشگاه، فرآیند تمدید با بازیکنان پیچیده شده است. جزییات بیشتر را در اینجا ببینید.

اسکوچیچ به‌دنبال راه بلاژویچ، برانکو و قطبی
تیم ملی ایران قرار است برای هفتمین بار به مصاف بوسنی برود و این در حالی است که در ۶ دیدار قبلی چهار برد نصیب ایران شده است. در اینجا شاهد ادامه این گزارش باشید.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.