×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
مصدومیت قوزک پای پسر سامبا؛ کادر پزشکی پی‌اس‌جی کاملا بدبین هستند

به گزارش ایرنا، تشخیص اولیه پیچ خوردگی شدید قوزک پای نیمار بود و هم ستاره برزیلی و هم پی‌اس‌جی امیدوار بودند که مفصل قوزک پا جدا نشده باشد.
نیمار پس از تکل شدید «تیاگو مندس» با اشک زمین بازی را ترک و پس از دخالت کمک داور ویدئویی (VAR)، بازیکن لیون با کارت قرمز داور اخراج شد.
در ابتدا قرار بود نیمار بلافاصله پس از مصدومیت برای عکسبرداری ام.آر.آی راهی بیمارستان شود اما اندکی بعد تصمیم بر این شد تا این بازیکن صبح امروز آزمایشات و تصویربرداری را انجام دهد.
براساس گزارش‌ها کادر پزشکی باشگاه پی‌اس‌جی به طور کامل نسبت به مصدمیت نیمار بدبین هستند.
نیمار در حالی به دیدار دیروز پا گذاشت که در چهار بازی اخبر خود با پیراهن پی‌اس‌جی هفت گل به ثمر رسانده و نقش کلیدی را در صعود این تیم به یک هشتم لیگ قهرمانان ایفا کرده بود.

ستاره اسبق آبی اناری‌ها در دو فصل نخست حضور خود در پاریس دو بار از ناحیه متاتارسال (استخوان کف پا) دچار شکستگی شد؛ یک بار در فوریه ۲۰۱۸ که در نتیجه آن سه ماه خانه نشین بود و ۱۶ بازی را از دست داد و یک بار هم در ژانویه ۲۰۱۹  که به خانه نشینی سه ماهه و از دست رفتن ۱۸ بازی انجامید. نیمار همچنین در زمان همراهی سلسائو در ژوئن ۲۰۱۹ از ناحیه مفصل قوزک پای راست نیز دچار آسیب دیدگی شد و دو ماه نیم از میادین دور بود.
پی‌اس‌جی دیروز، بعدازظهر کابوس‌واری را تجربه کرد و علاوه بر از دست دادن نیمار، با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و نخستین باخت خانگی آنان برابر این تیم در ۱۳ سال اخیر به ثبت رسید؛ پاریسی‌ها هم اکنون با یک امتیاز کمتر از لیون و لیل صدرنشین، در رده سوم لوشامپیونه جای دارند.
این در حالی است که براساس قرعه کشی امروز مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان، شاگردان «توماس توخل» باید در این مرحله برابر بارسلونا به میدان بروند و باوجود عدم آمادگی آبی اناری‌ها، در صورت در اختیار نداشتن نیمار ممکن است رویای پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان یک بار دیگر هم نقش بر آب شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.