×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳

با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی (ع)، ایرانسل بسته‌های رومینگ ویژه این ایام را معرفی کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائران اربعین در کشور عراق، بسته‌های رومینگ ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

با هدف رفاه و آسایش بیشتر و تسهیل در ارتباطات زائران در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، ایرانسل بسته‌‌ها و تعرفه رومینگ را از طریق اپراتورهای Zain و Asiacell در نظر گرفته است. این بسته‌ها شامل چهار بسته اینترنت و سه بسته ترکیبی مکالمه، پیامک و اینترنت است که تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ قابل فعال‌سازی و تا پایان اعتبار بسته، قابل مصرف‌‌اند.

بدین ترتیب مشترکان ایرانسل، علاوه بر اینکه نیاز به خرید سیم‌کارت و تغییر شماره ندارند، در هزینه اینترنت مصرفی‌شان‌ در طول سفر صرفه‌جویی می‌شود و در مقایسه با تعرفه اپراتورهای کشور عراق، مبالغ کمتری را می‌پردازند. دسترسی به خدمات بانکی، انجام تراکنش و کارت به کارت و دریافت پیامک‌های بانکی، امکان تماس، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت پرسرعت با تعرفه‌های ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه درمقایسه با اپراتورهای عراق، از جمله امکاناتی است که مشترکان با فعال‌سازی خدمات رومینگ و استفاده از بسته‌ در نظر گرفته شده، می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

بسته‌های اینترنت با تخفیف استثنایی

بسته‌های اینترنت رومینگ ارائه شده توسط ایرانسل در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان، شامل سه بسته هفت روزه به ترتیب با حجم‌های ۱۵۰ مگابایت، ۳۰۰ مگابایت و یک گیگابایت و با قیمت‌های ۲۵، ۴۵ و ۱۰۰هزار تومان و یک بسته ۱۴ روزه با حجم پنج گیگابایت و قیمت ۳۹۰هزار تومان است.

بسته‌های ترکیبی ارائه‌شده توسط ایرانسل نیز، شامل بسته ترکیبی ۱۵ دقیقه مکالمه با ایران و ۴۵ پیامک با قیمت ۱۲۰هزار تومان (هفت روزه)، ۲ گیگابایت اینترنت رومینگ، ۲۰ دقیقه مکالمه با ایران و ۲۰ پیامک با قیمت ۲۹۰هزار تومان (۱۴ روزه) و بسته ترکیبی هفت گیگابایت اینترنت و ۱۵ دقیقه مکالمه با ایران با قیمت ۴۶۰هزار تومان (۱۴ روزه) هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.