×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
ملی‌پوش والیبال: فدراسیون نایب رییس زنان را انتخاب کند

هانیه محتشمی‌پور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هدف فدراسیون از این گروهبندی کاهش رفت و آمد تیم‌ها به دلیل کرونا بود اما تعداد بازی‌ها و فشار آن بیشتر است. منتهی این بهترین شرایطی بود که می‌توانست رقم بخورد تا هر هفته به هر شهری رفت و آمد نداشته باشیم. هر هفته تست می‌دهیم و بعد وارد مسابقات می‌شویم.  
وی افزود: تا الان تعداد تیم‌ها مشابه سال پیش بوده اما چند بازیکن خوب در تیم خجسته و تیم‌های جوان‌تر حضور دارند و تیم ذوب آهن هم یک بازی با کیفیت ارایه داد اما خدا را شکر توانستیم از پس این تیم بربیاییم و صدرنشین شویم.
بازیکن تیم پیکان ادامه داد: شنیدم که تیم ذوب آهن به داوری ایرادهایی گرفت. به نظرم اگر ایرادی بوده برای هر دو تیم برابر بود. در یک ست هم ما ۵ بر ۱۵ عقب بودیم اما بردیم. این صورت قشنگی ندارد که تقصیر این باخت به گردن داوری بیاندازیم. تلاش خودمان را کردیم و در سرویس و حمله در یک سری از ست‌ها خوب بودیم.
وی یادآور شد: مثل سال‌های پیش چند تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر والیبال هستند و بازی با آنان کیفیت دارد اما الان هم در گروه ب ذوب آهن رقیب اصلی ما محسوب می‌شود و باقی تیم‌ها با توجه به کم بودن سن و تجربه بازی بازیکنان نسبت به توقعی که از آنان داشتیم، مقداری بالاتر ظاهر شدند.
محتشمی‌پور عنوان کرد: تحول اصلی این فصل با فصل گذشته در نوع برگزاری مسابقات است که دو هفته استراحت می‌کنیم و بعد از آن سه بازی پشت هم انجام می‌دهیم که این موضوع مقداری تمرینات را متفاوت‌تر می‌کند. با توجه به شرایطی که پیش آمده سعی می‌کنم تا حداکثر استفاده را داشته باشم. تمرینات خیلی پرفشارتر از سال قبل شده و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.
وی درخصوص عدم انتخاب نایب رییس زنان فدراسیون والیبال گفت: این موضوع جزو سیاست‌هایی است که فدراسیون راجب آن نظر می‌دهد و تصمیم می‌گیرد اما در سالهای اخیر در عرصه زنان شاهد یک رشدی هستیم و اگر فدراسیون توقع نتیجه از بازیکنان دارد باید بیشتر از اینها به آنان توجه و فردی را در این بخش منصوب کند. قطعا افراد کارآمدی در فدراسیون هستند که برای این مقام برنامه‌ای دارند.
ملی‌پوش والیبال زنان خاطرنشان کرد: کرونا خیلی از مسابقات و اردوها را تعطیل کرد و حتی لیگ برخی از کشورها اکنون برگزار نمی‌شود. هر چند بازیکنان ملی‌پوش به صورت منظم تمرینات خود را در تیم‌های لیگ برتری دنبال می‌کنند و اگر با همین روال ادامه دهند با آمادگی وارد اردوها می‌شوند و برای حضور در مسابقات برون مرزی در سال دیگر جای نگرانی نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.