×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
مورینیو: دایو زدن؟ این وصله‌ها به «کِین» نمی‌چسبد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، مورینیو تاکید دارد که ستاره تیمش در جریان پیروزی ۲ بر یک تاتنهام برابر تیم «علیرضا جهانبخش» برای گرفتن پنالتی، دایو نزده و تمارض نکرده است.
ستاره تیم ملی انگلیس پنالتی گرفته شده از «آدام لالانا» مداقع سابق باشگاه لیورپول را تبدیل به گل کرد تا برتری از آن تیم شمال لندن شود.
کین مدت‌ها است که با اتهامات دایو زدن و تمارض برای پنالتی گرفتن روبرو بوده اما مورینیو به دفاع از مهاجم تیمش برخاسته است.
مورینیو در آستانه دیدار تاتنهام برابر لودوگورتس بلغارستان در لیگ اروپا اظهار داشت: در مورد چه چیزی حرف می‌زنید؟ واقعا در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید؟ هری کین در موقعیت کنترل توپ بود و لالانا با بی دقتی او را نقش بر زمین کرد. به نظر شما این حرکت زیرکانه است؟
وی افزود: زیرکی یعنی گرفتن توپ و گل زدن ؛ اما به این حرکت خطا می‌گویند. فکر کردم ضربه آزاد مستقیم اعلام شده اما کمک داور ویدئویی تشخیص داد که صحنه داخل محوطه جریمه بوده زیرا  روی خط اتفاق افتاده است. واقعا به این صحنه ذکاوت می‌گویید؟ هری کین فقط قصد گل زدن داشت و لالانا بی‌دقتی کرد. اگر می‌خواهید در مورد پنالتی گرفتن و زیرکی بازیکنان در این کار حرف بزنید، در مورد لیورپول، منچستریونایتد، سیتی و سایر تیم‌ها حرف بزنید؛ این وصله‌ها به هری کین نمی‌چسبد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.