×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳

نشست مدیران ستادی بیمه باران با مدیر دفتر منطقه‌ای و بازاریابی اهورا (آقای گماری) و شبکه فروش استان قزوین با حضور آقایان مهدوی معاون طرح و توسعه، شکوهی معاون توسعه بازار، حسنی مدیر شبکه فروش و گماری مدیر دفتر هماهنگی بازاریابی و منطقه‌ای بیمه باران در استان قزوین و شبکه فروش تحت سرپرستی آن برگزار شد.

کیوسک خبر ـ در این نشست که به منظور بررسی عملکرد سال گذشته ارکان شبکه فروش در این استان برگزار شد، نمایندگان شبکه فروش استان به بیان فعالیت‌های خود در بازاریابی و فروش محصولات بیمه‌ای و نقاط قوت و ضعف فعالیت‌ها پرداختند.

در این جلسه همچنین، مزیت رقابتی محصولات طراحی شده توسط شرکت بیمه باران در مقابل محصولات جایگزین در حوزه سرمایه‌گذاری بحث و بررسی شد و در بخش دوم این نشست، لزوم توجه به تشکیل سازمان فروش و اهمیت توسعه آن تشریح گردید.
در ادامه، وضعیت عملکردی صنعت بیمه در کل کشور و استان قزوین از جنبه‌ها و شاخص‌های مختلف اقتصادی، جمعیتی و همچنین اقدامات شرکت به منظور توسعه فروش در فضای دیجیتال، ابزار و بستر نرم‌افزاری تهیه شده برای استقرار سازمان فروش تحت عنوان سامانه “سیت” مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در انتهای این نشست نیز به نمایندگان برتر استان، لوح تقدیر اهدا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.