در نشست بین مدیر عامل بیمه دی و معاون توسعه سازمان صدا و سیما که در دفتر مدیر عامل شرکت برگزار شد؛ بر ضرورت توسعه فرهنگ بیمه در سطح جامعه تاکید گردید.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ مهندس طاهر موهبتی در این دیدار ضمن برشمردن تنوع محصولات بیمه دی از برنامه ریزی های صورت گرفته برای ارتقای بیش از پیش خدمات حوزه متبوعش خبر داد.
مدیرعامل بیمه دی در ادامه مهمترین برنامه خود را تحول دیجیتال به عنوان یک مزیت رقابتی در صنعت بیمه عنوان کرد و تعلل در ورود به حوزه های فناوری های نوین را اشتباهی استراتژیک دانست که می تواند هر مجموعه را از گردونه رقابت ها خارج کند.
مهندس موهبتی در بخش دیگر از سخنان خود نقش رسانه ملی را در فرهنگ سازی، تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور بسیار مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: علی رغم حضور پر قدرت رسانه های اجتماعی و فضای مجازی در سراسر جهان و به تبع آن کشور ایران، صدا و سیما به دلیل “مرجعیت اعتماد” بویژه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، هنوز هم نقش مهمی در شکل دهی ذهن جامعه ایفا می کند.
وی همچنین بیان داشت: صدا و سیما می تواند به عنوان یکی از مهمترین بانیان توسعه فرهنگی کشور، اهمیت صنعت بیمه در زندگی افراد جامعه تشریح و تبیین کند و در رشد اقتصادی کشور موثر باشد
مدیر عامل بیمه دی ضمن تاکید بر ضرورت همکاری مشترک با رسانه ملی تاکید کرد؛ صدا و سیما در تغییر نگاه مخاطب و مشتری به بیمه دی، می تواند یاری رسان ما باشد و شرایط را بگونه ای ترسیم کند که آنها در کنار ما بیاندیشند و رابطه ما و آنها همواره دو سویه باشد صدا و سیما در همه حوزه ها از جمله صنعت بیمه می تواند منولوگ گویی را به دیالوگ گویی تبدیل کند و این قدم بسیار ارزشمندی برای یک بازی برد- برد برای همه است
مهندس موهبتی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد؛ با بهره مندی از پتانسیل سرمایه انسانی مجرب و پیشرو بیمه دی و برنامه سازان خلاق صدا و سیما، بیمه دی مترادف با مشتری مداری، خدمات با کیفیت و دیجیتال محور باشد.
درادامه این نشست معاون مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما با بیان اینکه آینده بسیار درخشانی برای بیمه دی قابل پیش بینی است افزود: انجام همکاری مشترک رسانه ملی و بیمه دی قطعا دستاوردهای ارزشمندی برای جامع خواهد داشت و توسعه فرهنگ بیمه در سطح کشور را بطور محسوسی افزایش می دهد.
مجتبی رضایی همچنین بیان داشت: محصولات ارائه شده از سوی شرکتهای بیمهای، خدماتی نامحسوس و غیرفیزیکی هستند و از این رو مجاب نمودن دیگران برای بهرهمندی از این خدمات بیمهای، نیازمند تخصص و تبحر است که خوشبختانه رسانه ملی می تواند با بهره مندی از توان برنامه سازان خوش فکر، کاربلد و متخصص و همچنین بهره گیری از ظرفیت متخصصان شرکت بیمه دی که عموماً هم جوان و پر انرژی هستند نقش چشمگیری در افزایش سواد بیمه ای داشته باشد.