×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳

با حضور معاونین مدیرعامل، مدیران کل ستاد و شعب استان تهران و همکاران ورودی سال ۱۳۹۹ نشست همدلی با رویکرد انسجام سازمانی در فضایی صمیمی برگزار شد.

کیوسک خبر ـ محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه ایران با اظهار خوشحالی از حضور در جمع همکاران ایشان را به آشنایی با تحولات روز و ارتقاء دانش و تبحر فراخواند.
وی تاکید کرد: باید به دنبال ساختن بیمه ایران باشید با ساختن بیمه ایران است که پیشرفت میکنید.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران خاطرنشان کرد: برای اینکه بیمه ایران را بسازید به چند نکته باید توجه داشته باشید
ابتدا تلاش کنید صنعت بیمه و بیمه ایران را به خوبی بشناسید. سرگذشت بیمه ایران را مطالعه کنید. بر مفهوم یادگیری که مورد تاکید است تمرکز کنید. دانش خود را مرتب بیافزایید و کار را مشارکتی پیش ببرید.
مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به مفاهیم جدید رفتاری در مدیریت سازمانها در جهان اشاره داشت: امروز صاحبنظر بودن به نوعی جایگزین جایگاه سازمانی شده است اگر دلخوش به جایگاه سازمانی شویم و سبکهای کاری روز دنیا را فرانگیریم نمی توانیم موفق شویم .
وی با ذکر این جمله که “تواضع اقتدار می آورد” یادآور شد: از همکاران میخواهم که در برابر یکدیگر و برای اینکه کار را مشارکتی جلو ببریم گذشت داشته باشند و همدیگر را درک کنند.
مدیرعامل بیمه ایران در پایان تاکید کرد: بر روی اخلاق حرفه ای تاکید دارم و اعتقاد دارم هر کاری یک شخصیت مخصوص خودش را دارد برای همین میگویم که شخصیت کار خودتان را حفظ کنید و به حداقل ها راضی نشوید.کار را برای دل خودتان انجام دهید با این مفاهیم است که میتوانیم بیمه ایران را بسازیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.