×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و جایزه دریافت کنید

بانک ملی ایران برای بررسی میزان سنجش رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده خود اقدام به طراحی و تدوین فرم نظرسنجی در این زمینه کرده است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این پرسشنامه با هدف سنجش رضایت مشتریان به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمان طراحی شده تا از طریق پاسخ مشتریان به سوالات مطرح شده ؛ خدمات بانک را در معرض ارزیابی قرار دهد ؛ بر همین اساس به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان در این نظر سنجی جوایزی نیز به قید قرعه تعلق می گیرد.
گفتنی است این نظرسنجی حاوی ۳۲ سوال در خصوص خدمات مختلف بانک است و مشتریان گرامی می توانند با پاسخ دادن به همه آنها، شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنند.

لینک شرکت در نظر سنجی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.