×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳

سازمان انتقال خون استان بوشهر به‌خاطر همکاری و حمایت‌های مستمر شرکت پتروشیمی مروارید از برنامه‌های اهدا خون و تامین نیازهای خونی بیماران، از این شرکت قدردانی کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی پتروشیمی مروارید، در مراسمی که به مناسبت فرارسیدن روز ایمنی و آتش‌نشانی برگزار شد، مدیرکل سازمان انتقال خون استان بوشهر با اشاره به اهمیت تامین خون مورد نیاز بیماران، گفت: شرکت پتروشیمی مروارید با مشارکت فعال خود در کمپین‌های اهدای خون، نقش بسزایی در نجات جان انسان‌ها ایفا کرده است.

وی افزود: حمایت‌های این شرکت به ما کمک کرده است تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن خدمات خود را به جامعه ارائه دهیم و امیدواریم این همکاری‌ها در آینده نیز ادامه یابد.

در ادامه محمود فخرایی مدیرعامل پتروشیمی مروارید با ابراز خرسندی از همکاری‌های انجام شده، گفت: ما به عنوان یک شرکت صنعتی، همواره بر این باور بوده‌ایم که مسئولیت اجتماعی جزئی جدایی‌ناپذیر از فعالیت‌های ماست. اهدای خون و حمایت از برنامه‌های جمع‌آوری آن، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توانیم در راستای کمک به جامعه انجام دهیم.

وی افزود: شرکت پتروشیمی مروارید با افتخار در کمپین‌های اهدای خون مشارکت داشته است چراکه این اقدام نه تنها به نجات جان بیماران کمک می‌کند، بلکه همبستگی و همکاری در جامعه را نیز تقویت می‌نماید.

در پایان، وی از سازمان انتقال خون استان بوشهر به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه‌اش در جمع‌آوری و تأمین خون مورد نیاز بیماران تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که این همکاری‌ها در آینده نیز ادامه یابد.

شایان ذکر است در پایان مراسم از پتروشیمی مروارید با اهدای لوح تقدیر و تندیس تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.