به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این نشست که با مشارکت جمعی از روسای ادارات و کارشناسان اداره کل و مسؤلین امور بیمه شدگان شعب شش گانه تبریز برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش همکاران در راستای ارائه خدمات مطلوب به ذینفعان در شرایط شیوع بیماری کرونا، با تاکید بر ضرورت آموزش هدفمند و توانمندسازی نیروی کار و ایجاد وحدت رویه در انجام امور در واحدهای تابعه، احصای چالشهای موجود در فرآیند ارایه خدمات را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: مصوبات جلسات هم اندیشی بایستی به صورت مدون و منسجم به واحدهای اجرایی ابلاغ و پیگیری شود.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، چرخش شغلی را اقدامی در جهت ارتقای بهره وری نیروی کار عنوان داشت و افزود: ارتقای بهره وری و کارایی، همگام با توسعه خدمات غیرحضوری، موجبات رضایتمندی بیش از پیش مخاطبین را فراهم خواهد آورد.
داود صباغی، معاون تعهدات بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه بایستی بینش همکاران به امور بینش فرایندی باشد، اذعان داشت: این بینش موجب تدوین زمانبندی و شفافیت فرایندها و به دنبال آن بهبود روشها خواهد شد.
در این نشست همکاران اداره کل و شعب تابعه ضمن بیان نکته نظرات خویش در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات، پیشنهادهای را جهت اصلاح سیستم نرم افزاری و بازنگری در مقررات ارائه کردند.