×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
هاشمی‌نسب: ما خاص نیستیم/ پرسپولیسی‌ها مظلوم نمایی نکنند

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، مهدی هاشمی‌نسب در مورد شکست فولاد برابر پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: برای برد به تهران آمده بودیم. ما همه چیز را با توجه به شرایط عادی برنامه‌ریزی کرده بودیم. گل خوردیم اما نتیجه را جبران کردیم. چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم اما اتفاقاتی رخ داد که مانع پیروزی ما شد.

وی افزود: متاسفانه اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد که در حیطه وظایف من نیست بخواهم در مورد آن صحبت کنم اما مجبورم به آن واکنش نشان بدهم. زاهدی فر در ۱۱ هفته برای ما  چهار قضاوت کرد. در بازی برابر استقلال، نساجی، اشتباهات تاثیرگذاری داشت. این بازی هم روی ۲ خطا گل خوردیم. سوت‌هایی زده می‌شود که نمی‌شود گل دوم فکر می‌کنم خطا نبود. ما از این بابت ضربه خوردیم.

مربی فولاد اضافه کرد: تیمی که فینال آسیا بوده به جای آن که به خاطر بازی‌های عقب افتاده‌اش فشرده بازی کند، این ما هر ۵ روز یکبار بازی می‌کنیم. تمام برنامه‌ریزی فوتبال ایران بر این اساس است که پرسپولیس چه زمانی راحت است و تا مسابقاتش برگزار شود. از طرفی فیلمبردار کنار زمین هم به داور اعتراض می‌کند.

هاشمی نسب اضافه کرد: برازنده تیم حریف است که به آن می‌گویند تیم خاص. تمام زندگی من شده جدل با هواداران تیم خاص. آنها می‌آیند قبل از بازی در خصوص نیمکت فولاد صحبت می‌کنند. همین پرسپولیس نایب قهرمان آسیا نیمکت آرامی ندارد. در بازی با استقلال، ذوب‌آهن و امروز هم مقابل ما این موضوع را شاهد بودید. با تمام احترامی که برای کریم باقری قائل هستیم، آنها مظلوم نمایی می‌کنند. در این فوتبال فوتبال آدم بد داستان شدیم و هزار و یک لقب به من دادند، اما شما هم آدم خوب داستان نیستید. همبازی بودیم و من شما را خوب می‌شناسم.

وی گفت: زمانی من هم عضو این تیم خاص بودم. زمانی که در این تیم بودم، وقتی قبل از شهرآورد کارت داشتم، در بازی ما قبل دربی روی بازیکن حریف خطا می‌کردم و باید اخراج می‌شدم اما داور به من می‌گفت که تو کارت داری و از دادن اخطار امتناع می‌کرد. ما هم این خاص بودن را دیدیم.

مربی فولاد تصریح کرد: بازیکن حریف بعد از بازی به مربی ما فحاشی می کند و مربیان حریف کارش را تایید می‌کنند. شما سیاه نمایی و مظلوم نمایی نکنید و خودتان باشید. مردم آدم‌ها را خوب می‌شناسند. امیدوارم آنها سال آینده قهرمان آسیا شوند. واژه خاص واقعا برای شما است.

هاشمی نسب گفت: ما فولاد هستیم خاص نیستیم. باید این اتفاقات سر ما و امسال تیم ما رخ دهد. بازیکن حریف باید در یک صحنه دوبار اخراج می‌شد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.