×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۳
هر سودی را در سبد سهام به ذینفعانمان هدیه نخواهیم کرد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: همایش تحلیل عملکرد استراتژی شوینده به همت شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر صبح امروز ٨ بهمن ماه با سخنرانی حسین معین‌زاد، معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر برگزار شد.

در این همایش ضمن برگزاری سمینار آموزشی در خصوص برندینگ، عملکرد شرکت مدیریت صنعت شوینده، بررسی شد.

در این همایش درآمد شرکت در هفت سال منتهی به سال ۱۳۹۸، میانگین رشد سالیانه درآمد شرکت ناشی از تورم، شاخص‌های لازم برای تحلیل درآمد واقعی (حذف اثر تورم) و رشد این شرکت در مقایسه با دیگر شرکت ها تحلیل شد.

به گزارش بیدنا، در بخش دیگری از این همایش معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر، ضمن بیان اولویت طرح تحول در شرکت‌های تابعه به منظور خلق مزیت‌های رقابتی، ایجاد طرح‌های استارت آپی نوآور را با مؤلفه های مقیاس پذیر، تکرار پذیر، ارزش آفرین، اشتغال محور و کارآفرین برشمرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر در ابتدای همایش با تشکر و قدردانی از مدیریت عامل شرکت مدیریت صنعت شوینده برای برگزاری این همایش، افزود: طرح تحول در شرکت های تابعه به منظور خلق مزیت‌های رقابتی در شرکت توسعه صنایع بهشهر در ابتدای مدیریت جناب آقای مهندس محسنی مجد در دستور کار قرار گرفت که به واسطه آن شرکت توسعه صنایع بهشهر بتواند به اهداف استراتژیک خود دست یابد.

وی ضمن اشاره به متد مدیریتی روز دنیا خاطر نشان کرد: امروزه برنامه استراتژیک در سازمان‌ها به منزله یک رقابت، و داشتن آن به منزله این است که بتوانیم با تغییرات محیطی متفاوت خودمان را انعطاف پذیر و هماهنگ کنیم و چشم اندازها و ماموریت‌های سازمان را کشف کنیم.

معین زاد با اشاره تغییرات محیطی موجود و کسب و کار هوشمند در دنیای امروز گفت: می‌توانیم به سمت یک نوع هوشمندی در کسب و کار برویم و این هوشمندی در شرکت‌های تابعه محقق نمی‌شود مگر در چارچوب مفاهیمی چون مدیریت دانش که شامل استخراج دانش و جمع آوری، ارزیابی و سازماندهی و توزیع دانش در شرکت‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر در ادامه برگزاری این همایش را یکی از حلقه‌های قوی و مستحکم زنجیره هوشمندی کسب و کار دانست و افزود: برنامه‌های تحقیق و توسعه به عنوان یکی از سندهای بالادستی برنامه ریزی استراتژیک مورد توجه قرار می‌گیرد و ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که یک برنامه ریزی استراتژیک خوب و قابل پیاده سازی داشته باشم ولی چراغ تحقیق و توسعه و R&D در سازمان‌های ما خاموش باشد. ما اگر یکی از اسناد بالا دستی‌مان که برنامه‌های تحقیق و توسعه و آینده پژوهی است روشن باشد و این نورافکن مسیر برنامه ریزی ما را شفاف و متمایز بکند آنگاه برنامه ریزی استراتژیک ما از طریق برنامه‌های عملیاتی‌اش می‌تواند محقق باشد.

وی در آخر خاطر نشان کرد: در جامعه و اقتصاد پسا کرونا، فناوری اطلاعات و ارتباطات هدف نهایی و زنجیره تکمیلی‌ما هست. مقتنی بر این مفاهیم طرح‌های استارت آپی داشته باشیم. طرح‌های استارت آپی نوآور، مقیاس پذیر، تکرار پذیر، ارزش آفرین، اشتغال محور و کارآفرین هستند. ما در جامعه سود مد نظرمان هست ولی سودی که پس از این صفاتی که خدمتتان گفته شد حادث شود. ما حاضر نیستیم هر سودی را در سبد سهام به ذینفعانمان هدیه کنیم. لذا این ویژگی ها را در چارچوب طرح های استارت آپی هم در حوزه های تحقیق و توسعه مد نظر قرار دهید.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.