×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳

با حضور حجت‌الاسلام میهن‌پرست؛ امام جمعه چوار، مرادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، درویشی مدیرکل آموزش و‌پرورش و جعفری‌فر مدیرعامل پتروشیمی ایلام، آیین توزیع هزار بسته نوشت افزار و معیشتی در بین دانش‌آموزان‌ و نیازمندان چوار برگزار شد.

کیوسک خبر ـ در این آیین مدیرعامل پتروشیمی ایلام با تبریک هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی گفت: توزیع بسته‌های لوازم التحریر و معیشتی در بین دانش‌آموزان و نیازمندان شهرستان چوار در راستای وظیفه مسئولیت اجتماعی انجام شده است.

داود جعفری‌فر با بیان اینکه «سرباز کوچک استان هستم» افزود:در ۶ ماهه‌ی نخست سال ۱۴۰۳ صنعتگران و تولیدکنندگان پتروشیمی ایلام با شکستن رکورد تولید، «گل کاشتند».

وی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید پلی‌اتیلن سنگین در سال ۳۰۰ هزار تن است افزود:در مجتمع پتروشیمی ایلام با تولید ۱۵۸ هزار تن پلی اتیلن سنگین رکورد تولید شکسته شد.

نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام تولید، مسئولیت اجتماعی و فعالیت فرهنگی را اصلی‌ترین سرفصل‌های این مجتمع عنوان کرد و ادامه داد: تولید ۱۵۸ هزار تن پلی‌اتیلن سنگین در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ بیشتر از ظرفیت اسمی واحد HDPE پتروشیمی است.

وی ادامه داد:تولید گرید ۷۷۰۰F در پتروشیمی ایلام برای نخستین بار، دریچه جدیدی به روی صنایع پلیمری گشود.

حجت‌الاسلام میهن‌پرست؛ امام جمعه چوار نیز در این آیین گفت: همه دستگاه‌ها و صنایع چوار در حوزه مسئولیت اجتماعی وظیفه دارند.

وی با تقدیر از اقدامات فرهنگی و اجتماعی مدیرعامل پتروشیمی ایلام در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی گفت:رضایت خداوند در رضایت خلق است.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی ایلام ، در پایان این نشست هزار بسته لوازم‌التحریر شامل نوشت‌افزار‌ و کوله‌پشتی و بسته‌های معیشتی جهت توزیع در بین دانش‌آموزان و نیازمندان شهرستان تحویل کمیته امداد‌ چوار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.