همایش فصلی مدیران بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستاد و شعب سراسر کشور با عنوان «گامی دیگر» در شهر یزد برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ محمدرضا کشاورز مدیرعامل این شرکت با اشاره به همدلی و انسجام سازمانی جاری در این سازمان، چنین فرهنگی ارزش آفرین را ستوده و اظهار داشت؛ نفی نگاه فرد محور و افزایش کار گروهی، همواره نتایج مثبتی در بیمه دی داشته که رضایتمندی مشتریان و سهامداران از جمله ثمرات ارزندهی آن به شمار میآید.
مدیرعامل بیمه دی، استقبال این شرکت از تحولات نوآورانه و فنآورانه را گامی دیگر و فصلی نو در روند رو به رشد و تعالی بیمه دی توصیف نمود که میتواند به مزیت رقابتی این شرکت نسبت به سایر رقبا بدل گردد. وی طراحی و راهاندازی سامانهی “دِیدار” را نشان دهندهی عزم جدی سازمان جهت پیشرفت به سوی آینده ذکر نموده و اظهار داشت؛ بیمهگری دیجیتال و خدمتدهی آنلاین، دیگر یک افق یا چشمانداز در بیمه دی نیست، بلکه فرآیندی تحقق یافته است.
محمدرضا کشاورز اظهار امیدواری کرد؛ رویکرد آیندهنگر به کسب و کار، ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و نگاه امانتدارانه نسبت سهامداران سبب کسب دستآوردهای فعلی بوده و تضمین کنندهی موفقیتهای بیمه دی در آینده است.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=179939