به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه سومین برنامه “پژواک” به موضوع همراه بانک خواهد پرداخت و کارشناسان به طور مستقیم از طریق صفحه رسمی اینستاگرام این بانک به آدرس Bankmelli1307 پاسخگوی سوالات کاربران خواهند بود.
مشتریان و استفاده کنندگان از این خدمت می توانند همزمان در برنامه زنده ای که پخش خواهد شد سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ آن را از کارشناس بانک دریافت نمایند.
گفتنی است بانک ملی ایران در برنامه ” پژواک” که سه شنبه هر هفته در صفحه اینستاگرام بانک پخش می شود با حضور کارشناسان متخصص بانکی به سوالات مشتریان و کاربران در خصوص موضوع هفته پاسخ می دهد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=125485