×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس آیین تجلیل از ایثارگران شرکت پتروشیمی مروارید در روز سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل و سایر مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی پتروشیمی مروارید؛ محمود فخرایی مدیرعامل پتروشیمی مروارید در این آیین ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس به رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ایثارگران ۸ ساله جنگ تحمیلی نه تنها در میدان نبرد، بلکه امروز، در عرصه‌های داخلی و اقتصادی نیز نقش بسزایی دارند. هنگامی که کشور ما تحت فشار تحریم‌های ظالمانه کشورهای غربی قرار گرفت، این ایثارگران بودند که همچنان در خط مقدم ایستادند.

وی با تأکید بر اهمیت تولید و خودکفایی، افزود: افتخار می‌کنیم که در این شرکت، روحیه ایثار و فداکاری همچنان زنده است و همه کارکنان ما با اراده‌ای قوی در این مسیر گام برمی‌دارند. هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است تا یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم و از تلاش‌هایشان قدردانی کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی مروارید در پایان تصریح کرد: ما به عنوان فرزندان این سرزمین باید همواره با تمام توان در راستای تحقق اهداف اقتصادی کشور تلاش کنیم و وابستگی‌ها را کاهش دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.