×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳

نشست صمیمی سرپرست بیمه ایران با ایثارگران برگزار شد.

سیدمحمد ناصر مبرقعی سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران با منتخب ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که با میزبانی از حجت‌الاسلام ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی و حضور مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و منتخبی از ایثارگران همراه بود، مبرقعی با تبریک هفته دفاع مقدس بیمه ایران را از نظر حضور تعداد همکاران ایثارگر در میان شرکتهای تجاری نمونه دانست.
مبرقعی اضافه کرد: علاقه داشتم میزبان همه همکاران و ایثارگران شرکت باشم و هر چند این امکان فراهم نیست اما حاضرین در جلسه را نماینده همکاران ایثارگر شرکت می دانم.
وی تصریح کرد: اعتقاد دارم وجود ایثارگران در بیمه ایران نعمت است و ما باید قدردان این نعمت باشیم. تجربه سالها حضور در بیمه ایران نشان‌دهنده این امر است که اگر برای ایثارگران گرانقدر، جانبازان و آزادگان و خانواده های شهدای گرانقدر قدمی برداشتیم حتما برکات آن را در زندگی اجتماعی و حرفه ای خود دیده ایم.
سرپرست بیمه ایران با اشاره به احیای مکارم اخلاق به عنوان فلسفه بعثت پیامبر (صلی) گفت: باید در تعامل با ذینفعان اعم از بیمه گزاران،همکاران و مردم به ویژه، فضائل اخلاقی را به منصه ظهور در آوریم، سلامت نفس و رأفت، انصاف و صداقت، تلاش برای التیام و کسب رضایت قلبی حادثه دیدگان و تقوای حرفه ای و مسئولیت پذیری برای ارائه خدمت به مردم عزیزمان مبین آن خواهد بود که چقدر فرصت محدود خدمت را مغتنم می داریم و این به حرفه ما قیمت می دهد. من باورم این است که عامل مهم در تحقق این امر مشارکت گسترده و موثر ایثارگران می باشد.
گفتنی است در ابتدای این نشست سید تقی رسولی مشاور مدیرعامل در امورایثارگران به ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه ایثارگران پرداخت و تعدادی از همکاران ایثارگر حاضر در جلسه دیدگاه های خود را بیان نمودند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.