مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور استانها سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه موفقیت هر سازمانی در فعالیت هایی که انجام می دهد به عملکرد روابط عمومی بستگی دارد، گفت:وظیفه روابط عمومی ارائه روایت دست اول از اقدامات سازمان است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، روح الله آبداریان صبح امروز در دوره آموزش و توانمندسازی روابط عمومی های سراسر کشور اظهار کرد: در عصر ارتباطات و دورانی که اطلاع رسانی پیشتاز است وظیفه روابط عمومی دوچندان شده است.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور استانها سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: موفقیت هر سازمانی در فعالیت هایی که انجام می دهد به عملکرد روابط عمومی بستگی دارد.
وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بر انعکاس و اطلاع رسانی درست و گسترده از عملکردهای نظام و دولت گفت: سازمان جمعآوری و فروش اموال تملیکی نیز از این موضوع مستثنی نیست و باید عملکرد سازمان به خوبی انعکاس یابد.
آبداریان با بیان اقدامات صورت گرفته در این سازمان در دوره جدید و تبدیل به یک سازمان رکوردشکن، تصریح کرد: تمام این اقدامات اگر از سوی روابط عمومی انعکاس نیابد جامعه از این اقدامات مطلع نخواهد شد، وظیفه روابط عمومی ارائه روایت دست اول از اقدامات هر سازمان است.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور استانها سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: راه اندازی حراج خرده فروشی و الکترونیکی شدن ۹۵ درصد مزایدهها از اقدامات مهمی است که از سوی سازمان صورت گرفت و نقش مهمی در شفافیت و از بین بردن فساد دارد بنابراین مسولان روابط عمومی باید به خوبی این موضوع را تبیین کنند تا افراد جامعه برای شرکت در این مزایدهها تشویق شوند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=226067