به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای شفافیت، پاسخگویی، افزایش رضایت مندی و تکریم مشتریان، معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران و مدیران این حوزه، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان هستند.
مخاطبان و ذی نفعان بانک برای بیان نقطه نظرات خود می توانند، روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ تماس حاصل کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=66667