×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
پاکدل: فدراسیون هندبال در مقابل نهادهای بهداشتی رو سفید شد

به گزارش ایرنا، مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان در ۶ روز به میزبانی شیراز و به صورت متمرکز برگزار شد. نظم در برگزاری این مسابقات در همه مراحل باعث شد تا باشگاه‌ها و علاقمندان به این رشته عمکرد فدراسیون هندبال را تحسین کنند چرا که برگزاری لیگ در هر رشته‌ای در این شرایط کرونایی کاری سخت است و نیاز به یک برنامه‌ریزی منظم دارد.
از دیگر حسن‌های لیگ برتر امسال می‌توانیم به اطلاع‌رسانی دقیق و منظم روابط عمومی فدراسیون هندبال در حین بازی‌ها اشاره کنیم.
در پایان مرحله دوم دور برگشت تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۱۴ امتیاز در صدر گروه اول و تیم مس کرمان با ۱۶ امتیاز در صدر گروه دوم قرار گرفتند و مابقی تیم‌ها تلاش می‌کنند تا در بین سه تیم بالای جدول قرار بگیرند.
در همین رابطه «علیرضا پاکدل» رییس فدراسیون هندبال کشورمان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا درخصوص برگزاری مرحله اول دور برگشت لیگ برتر، اظهار داشت: ما در این مرحله شاهد رشد چشمگیر و بالا رفتن کیفیت بازی ها بودیم که این جای خوشحالی دارد. از طرفی دیگر سطح کیفی تیم‌های جوان و بازیکنان آن‌ها خیره‌کننده بود و این جای خوشحالی دارد.  
وی افزود: برخی فکر می‌کردند که لیگ در ابتدا کیفیت بالایی ندارد اما با گذشت زمان تیم‌ها نشان دادند که کیفیت بالایی دارند و ما در حال حاضر شاهد رقابت‌های جذابی در لیگ هستیم چرا که رقابت بر سر قرار گرفتن در سه تیم بالای جدول به شدت در جریان است. 
رییس فدراسیون هندبال تصریح کرد: موضوع مهم و نقطه عطف این مرحله این بود که به دلیل رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط تیم‌ها و اجرا و تدوین آن توسط فدراسیون، هیچ فردی از عوامل و اعضای باشگاه‌ها تست کرونایشان مثبت اعلام نشد و به نظر من این موضوع در هیچ لیگی نظیر ندارد.
پاکدل ادامه داد: ما برای تدوین پروتکل‌ها وقت بسیار زیادی گذاشتیم و مبتلا نداشتن در این مرحله تاییدی بر درست بودن این پروتکل‌ها بود. این موضوع باعث روسفیدی فدراسیون هندبال در مقابل فدراسیون پزشکی و وزارت بهداشت شد و ما از این موضوع بسیار خوشحال هستیم.
وی در مورد میزبانی شهر شیراز در این مرحله از لیگ برتر هندبال، گفت: این مسابقات محک خوبی برای این شهر به جهت میزبانی از مسابقات جوانان آسیا بود. این میزبانی برای لیگ برتر بسیار خوب بود. ما با برگزاری این مرحله در شیراز قصد داشتیم نقاط ضعف را شناسایی کرده و آن‌ها را در وقت مناسب رفع کنیم. 
رییس فدراسیون هندبال، خاطرنشان کرد: ما در رابطه با میزبانی رقابت‌ها جوانان آسیا جلسه‌ای در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار کردیم و قرار است جلسه‌ای هم با استانداری داشته باشیم. برخی از مشکلات قرار است با پیگیری‌های عنایت الله رحیمی استاندار فارس، عباس حاجی زاده سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، محمد کاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و بهزاد پرنیان شهردار شهر صدرا به مرور زمان حل شود و من جا دارد از این عزیزان تشکر کنم که با ما به خوبی همکاری می‌کنند.
پاکدل در مورد زمان و مکان مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال، گفت: این مسابقات قرار است در دهه دوم دی‌ماه و در تهران برگزار شود.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.